CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 12 април 2014 г.

Реновиране - една модерна думичка

Мдаааа , аз пак съм тук ! Да не повярваш :))))
Добро утро и прекрасен ден да имате днес !
А сега ще ви разкажа за реновирането . Харесва ми тази нова , модерна думичка ! Каквото и да означава точно , смисъла е в съживяването на нещо старо , нали ?
Е , аз вчера успях да дам нов живот на няколко нещица !
Знаете , аз не съм шивачка в онзи , общоприетия смисъл на думата . Не мога да шия дрехи . Или поне не ми се иска да се хвърлям и в тези води . Но ужасно обичам да ги " съживявам " , да им давам нов облик и да сложа подписа си на тях . Това вече го правя от съвсем малка - трябваше да е различно от на другите , да има моята индивидуалност дрехата ...
И така , пръв на процедура за " подмладяване " беше подложен един бял потник . Даде ми го приятелка още миналото лято с молба да скрия някак си малката , но достатъчно досадна дупчица точно отпред на гърдите . Е , отлежа си прилично потничето в една кутия където държа подобни неща , но затова пък стана прекарсен !
Малко сякаш се похвалих без да искам , ама то ми е присъщо и не го крия :)))
Все пак , вижте :


На снимката - парче бяла дантела , останала ми от роклята , която уших ( все пак и това правя понякога :))) ) на малката ми дъщеря за последният първи учебен ден , както тя го нарече миналата есен . Розовкото е парче дантела от едно потниче - бельо , което бе  доста късичко и не ставаше за носене , но сърце не ми даде да изхвърля - толкова нежна дантелата ! А пък и знаете - не обичам да изхвърлям неща , които могат да ми влязат в употреба . Зеленото е един тюл , който бивша колежка ми беше дала преди повече от десет години . Беше и останало от ушиването на някаква дреха . Прибрала съм го и него за " някой ден " Е , виждате ли - такъв ден все пак има :)))



Отне ми около петнадесетина минути  да сътворя това , но радостта в очите на момичето не мога да ви измеря . Вече няма търпение да се стопли за да си го носи - бил мнооооого " марков " вече ...



След белия потник дойде ред на една зелена блузка на сестра ми , също отлежала доста прилично в кутията за ремонти . Отново беше с дупчици , получили се явно от токата на колана . Сещате се , че мястото там е доста неудобно за прикриване на дефекти , но и на това намерих колая :))) Използвах ето това :


Парче плат , което ми остана от скъсяването на една моя рокля , в която малката ми дъщеря се влюби преди около месец , като се има предвид че роклята имам поне от три години !!! Ама , какво да се прави - човек се променя с възрастта . Вкусовете му също ! 





Изрязах си няколко розички и тегелирах  . Нарочно оставих краищата така за да може след изпиране на блузката  те да се разнищят леко и да придобият малко гръндж вид . Или поне така си мисля :)))


След двете дрешки дойде ред и на обувкиииииии ! Е , чак пък обувки ... Много силно казано от моя страна :))) По - скоро обувчици . детски , да не кажа бебешки ! На една малка госпожица на годинка и половина . Бяха едни сиви платненки , които майка и поиска да " облечем " с черна дантела и да сложа някакви цветчета . Ето и резултата от боденето на ръка през плата на гуменките и няколко цветчета , изплетени на една кука :








Силно се надявам младата госпожица да си хареса обувчетата и да е от онова модерно младо поколение , което ще мисли повече за планетата от нас . Защото , сигурна съм , че  тя -  Планетата ни  има нужда от грижа !
Така , както всеки от нас има нужда от внимание и обичане ...

0 коментара:

Публикуване на коментар