CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 16 април 2014 г.

Ах , морето ...

А аз отдавна не обичам морето . Не и в онзи смисъл на безкрайно припичане на плажа , късните морски купони и всякаквите щуротии на младостта .
Слънцето не ми понася , шума също ... Но виж морето , самото море си го обичам ! Обичам безветрието и вълните , но най - много обичам аромата на море ! Има нещо упояващо в този солен мирис , което те кара да дишаш с пълни гърди и все да не ти стига . Поне с мен е така :)))
Колкото до морската тема в средата на април - ще ви разкажа сега за нея :
Обичам да ми е подредено ! Никак не мога да се похваля , че съм голяма чистофайница ! Поне не и маниачка , но виж реда е друго нещо ! Ако около мен не е подредено направо се задушавам ! У дома съм така ( от което домашните ми май страдат ! ) и навсякъде където съм работила също обичам да е така . Така е и сега във " Фантазия " - моето местенце . Докато работя по нещо няма как около мен да не е прилично разхвърляно . На това му се викало творчески безпорядък :))) Но когато свърша с една задачка , преди да започна следващата непременно разтребвам ! Обичам всяко нещо да отиде на мястото си за да мога следващия път когато посегна към него да знам , че то е точно там където си трябва и няма да губя време в ровене и търсене .
И така , в късния следобед на понеделника завърших нещо и се заех да сложа всичко по местата . Правейки това попадам на една торбичка с парчета трико . Не , че не знам че си е там , но кой знае защо точно в този момент едни червено - бели - сини райета ми се навряха в очите :))))






Парченцата дълги и тесни ... веднага беше направена асоциация с крака на кукли ! Моите смешнички кукли с много дълги крака и големи сърца ...
И както в повечето случаи става с моите кукли започнах от краката за главата . Всъщност , като се замисля главата наистина беше последното нещо , което направих :)))
Какво да ви разказвам повече ? Нататък си беше вдъхновение и забавление ! По много !
Отделих по повече от час само на прическите им ...


















 От мен толкова за днес . Спокойна и красива да е срядата ви !


0 коментара:

Публикуване на коментар