CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 15 март 2014 г.

Теменужено лилаво

Добро да е съботното ви утро на всички !
Днес няма да разказвам за себе си . Днес ще се хваля !
Ще се похваля с подаръка , който получих преди няколко дни за рождения си ден от едно мило момиче , или както аз я наричам още - майка - героиня .
Вера от  "Музика на душата " , майка на трима прекрасни синове , със също толкова прекрасни български имена .
Не познавам лично Вера , но това чудо интернет има чудната сила да сближава хората и тя със сигурност е моя сродна душа ...
Няма да ви мъча с разкази за нашите отношения , минавам направо на хвалбите :)))
Ако сте от тези , дето следят редовно блога ми ( който за жалост малко позарязах напоследък ) ще знаете за моето местенце - " Фантазия "  и неговият лилав облик . Ако ли пък не - никога не е късно да надникнете в моя парцален свят :)))
Та , точно за това местенце Верка ми е спретнала нещата , направени с толкова любов !
Теменужени и лилави :











Ах , ако знаете само колко са прекрасни на живо ! За първи път държа в ръцете си нещо , рисувано за мен ! Само за мен !
Не съм сигурна , че успях да уловя прелестта на тези красотички с моя полуработещ фотоапарат , но да знаете , че е голямо изящество !
Наредила съм си ги на едно старо - ново шкафче в магазина и всеки път като погледна към тях и ми става едно такова ... теменужено - лилавоооооо ....
А кутията - тя вече услужливо приюти бурканчетата с боички , които и без друго си нямаха място и всеки път подмятах за да взема нещо друго :)))
Е , на мен определено ми е много лилаво и много пролетно вече !
Пожелавам и на вас една прекрасна пролет ! Най - вече в душите !

2 коментара:

Анонимен каза...

Прекрасни са Юли,завиждам ти.

Юлияна Неделчева каза...

О , дааааа ! Наистина се прекрасни ! Но , не завиждай - в живота има толкова прекрасни неща и за всекиго има по много от тях :)))))

Публикуване на коментар