CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 30 март 2013 г.

Мечета балеринки

Каква я мислих , а каква станаааа ... :)))))))
Качвам се сутринта на таванчето да потърся разни неща за един проект / поръчка /  и едновременно да го поосвежа малко откъм вътрешен ред . Започвам си тихо , мирно , кротко да ровя из разните торбички и да търся това , което търся . Търся , търся , търся и ... попадам на един кафяв плюш ( или нещо подобно ) , прехвърлям го на една страна за " май ще излезе нещо от това " и продължавам да си ровя . И да знаете , продължих аз с ровенето , но една идея толкова усърдно ровеше в мозъка ми , че още докато слязох от таванчето с намерените все пак неща , които бяха причина да се кача там , веднага се хванах за нея !
Не знам защо , но този кафевия плюш го видях в съвсем реален образ като едни мечета - балеринки . Сякаш имах някакво видение ...
Нарисувах си мече ( отново на лист от тетрадка :)))) , уших първото , сложих му балеринската пачка цвете в косите и реших , че досущ като едни хора " без едно мога , с едно не мога " :)))))
Направих си още две балеринки и ги окачих на връвка да си потанцуват :









Оставям ви в тази весела , танцувална компания и ви пожелавам приятен следобед !

4 коментара:

allegri2000 каза...

Ти си на горска вълна тези дни! :) Всякакви животинки излизат изпод ръцете ти! Много ми харесва това, че щом си наумиш нещо веднага сядаш и си го изпълняваш! Аз докато се натуткам....
Както и да е. Много забавни меци-мецани и с какъв финес изпълняват своя танц! :)
Целувки!

Юлияна Неделчева каза...

Ах , Верка , каква ти вълна мила ?!
Аз съм си родена баш когато е трябвало - през най - непостоянният месец . Меня си вълните ( нали се сещаш къде е ударението :))) ако не всеки ден , то през ден . Сега съм на кексчета ... заради една салфетки дето си донесох от Лил , утре кой знае какво ще ме провокира ...
Целувки и на теб !

Елица каза...

Много сладинки мецанки. А и такива миниатюрни - още повече ми грабнаха окото. Хубав ден, Юле!

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря , Еличке !
И мен това ме очарова - малките неща :))))

Публикуване на коментар