CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 17 март 2013 г.

Цветна феерия

Привет !
Вече ще спя спокойна - и последният проект от онези , започнатите е готов !
Бях ви показала едно кръгче от весели и свежи цветове памучни конци , заплетено на една кука.
Заплетох го една вечер просто ей така - за занимавка , и с една уж готова идея . Плетях само вечер когато улицата притихнеше и започнеше поредният филм или пък някое предаване . По това време  не обичам да шия или пък да се занимавам с нещо друго . Смятам , че плетката е идеалното допълнение на една тиха и уютна домашна вечер . И така - вечер след вечер си плетях и непрекъснато сменях плановете си за нещото , което правех . Искаше ми се да продължа да си редувам цветовете до безкрай ... или поне докато свършат кълбенцата :)))
В един момент обаче си дадох сметка , че доста съм се увлякла и реших все пак да спра безкрайната въртележка , която бях подхванала . И решението за приложението на цветния кръг също беше окончателно взето - ще се монтира върху калъфка за възглавничка !
Замислих се , че няма как да е самотна тази калъфка и ще трябва да изплета още един подобен кръг . Тогава пък се сетих , че това ще ми струва доста вечери плетене , а аз я исках сега , на момента ! Огледах всякаквите запаси от разни нещица дето си купувам понякога от втора употреба и попаднах на съвсем точното нещенце - едно лилаво плетено парче , което никак не ми беше ясно какво е трябвало да бъде . Обаче , мен ме устройваше идеално в момента - то щеше да краси другата калъфка . Промуших сатенена панделка през отворите , които си имаше и се хванах пак за куката и конците . Изплетох една кошничка с цветя и листенца ( което никак не стана толкова бързо , колкото си мислех - отне ми цял ден ! ) и бях готова .
Оставаше да разпердушиня два смешни панталона - къси и широки и да си монтирам плетките.
На всичкото отгоре се наложи да се науча да правя илици ! Имам тази опция на машината , но винаги досега избягвах даже да се сещам , че я имам , защото ми се струваше твърде сложно .
Е , не било . Или пък - неволята ме научи ... Тъй като крачолите на панталоните не бяха все пак толкова широки , колкото на мен ми трябваше за прехлюпването , което правя на гръбчето на калъфките наложи се все пак да опитам с илиците . Справих се !










Лилавата стая се сдоби с две много весели нови калъфки , а аз си нямам вечерна плетка ..........
Обаче , това да ми е проблема :))))
Спокойна вечер , приятели !

2 коментара:

allegri2000 каза...

Вечерните ти плетки са много сполучливи! Особено тази с цветята наистина ме впечатли! Явно е, че упражненията ти вечер дават резултат! Започнала си да се учиш след мен, а сега си много по-добра! Харесва ми това, че ти се отпускаш и експариментираш! Някак си усещам, че се чувстваш свободна да плетеш различни неща! Аз като седна от дъжд на вятър и като се забия пред компютъра да следя с точност бримките... Притеснявам се да не объркам нещо и чесно казано доста се напрягам!
Поздрави за плетените творения, които ти правиш с лекота и въображение!

Юлияна Неделчева каза...

Верка , мила аз също плета от дъжд на вятър , макар че много ми харесва процеса . Обачееее не мога да се клонирам и да правя всичко , което ми се иска :)))
Колкото до " моженето " ...хм , аз знам само основните бримки ! Това е ! Всичко останало е експеримент ! Винаги съм била бунтар , което навремето , в училище ми докарваше доста неприятности , и не обичам твърде да спазвам правила .Не знам как се казва това и онова , не ме интересуват техники разни - правя си го както си мисля , че може да стане и както ми харесва . И като казвам , че винаги се забавлявам това е самата истина ! Никога не се тревожа дали ще объркам или не - някак си успявам да преобърна всеки дефект в ефект :))) Някога , в старата ми фирма викахме на това ( да поправяме нещата ) Дизайнерско решение и се смеехме . В крайна сметка никой няма как да знае какво точно си искал да направиш , това е като с поезията - какво ли пък е искал да каже автора ... само той си знае , ако питат мен :)))
Отпусни се и забрави за бримките , остави чувствата ти да те водят . И се забавлявай ! Целувкииии !

Публикуване на коментар