CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 3 ноември 2011 г.

Елхова горичка

Ура!
От вчера съм съм в седемдневен отпуск!Ако знаете откога го чакам.......
След твърде напрегнатия октомври ( и служебно ,и лично!) очаквах ноември като подарък!
Подарък,защото всеки миг,в който мога да се занимавам с любимото си хоби ( а именно ръкоделстването!) приемам като дар,даден ми за да мога да се насладя на това,което най-много обичам!Ако можех да си го позволя ,не бих ходила на работа и бих се занимавала с хобито си с огромно удоволствие и още повече настървение.Толкова неща още искам да направя.........един живот няма да ми стигне-дано наистина има прераждане за да мога и в другия си живот да създавам,да създавам,да създавам!!!!!
Май пак се отнесох,нали!?
Идеята ми беше да ви покажа какво направих в първия ден от отпускта си.От доста време ми се въртят едни елхички в главата,обаче да бяха само те........
Решила съм да се подготвя добре за Коледата и ми се иска да направя от всичко Коледно и то по много!Не знам дали ще ми стигне времето,но поне ще опитам.....
И понеже идеите ми за празниците са твърде много,все отнякъде трябваше да започна.Някак от само себе си елхичките извисиха връх над останалите приумици.
Направени са без кройка,рязани "на око",с много малко машинен труд и доста повече ръчен (за моя радост ,обаче!).И с един много палав помощник,вижте:

 Макси изпадна в истинска еуфория при вида на всичките ми дантелки,парцалки,мъниста и всякакви чудесийки подготвени за елхичките....

 Щуря.......,радва се,игра си,"помага " ми,изгриза кутията .........

 И накрая заспа блажено проснат върху моите "съкровища"!Тогава все пак успях някак да довърша започнатите елхички:





Елховата ми горичка със сигурност ще се разрастне......имам идеи за още дръвчета,но реших засега да разнообразя с нещо друго,а какво е то-ще видите в следващия пост!
Радвайте се на всеки миг,даден ви за любимите същества и любимите занимания и ценете "малките " неща-те са Истината!!!!

4 коментара:

Анонимен каза...

Неповторими! Напиши си писмо до Дядо Коледа за още отпуски и свободно време и тогава не искам да знам какво ще става, май ще трябва да си отваряш магазин - пожелавала съм ти го и друг път!!!!! Таня

Юлияна Неделчева каза...

Даааа,пожелавала си ми го-от твоите уста в божиите уши!Колкото до отпуските-искам перманентна отпуска......

Patchmama каза...

Всичките са чудесни, но особено ми допадна тази последната, бялата - като посипана със сняг е! Позволяваш ли ми да си открадна идеята?

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря,Боре!Можеш да си откраднеш колкото искаш идеи!На мен ми се искаше да направя повече бели елхички,ама засега се отлага докато се сдобия с някакво бяло ,че ми е много кът....

Публикуване на коментар