CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 25 ноември 2011 г.

Най-бързият ботуш

Нееее,не е този на дядо ни Коледа!
Нищо че успява за една нощ да обиколи света и да раздаде тоооолкова подаръци на слушалите и на не толкова послушните дечица!
Не е и този на котаракът в чизми!
Нищо че бяга бързо да се спаси.....и да стане там някакъв благородник.....
Най-бързият ботуш е моят!
Кой ботуш ли?
Амииии-не е левият,не е десният,не е миналогодишния,не е по-миналогодишния (за жалост тази година ботуш не съм си купувала....).
Най-бързият ботуш Аз го уших!!!!
Никога,ама никога досега не бях шила нещо толкова скоростно.
В 18.30 часа протича следният разговор между мен и малката ми щерка:

-Мамо,имаш ли нещо готово ушито?
-Що бе ,маме?
-Ами ще ходя на гости и  ми трябва някакъв подарък.
-И за кога ти трябва?
-Амииии,за след час.
-?! (това съм аз,в недоумение)

Запрятам ръкави и започвам да майсторя някакъв подарък!Не след дълго се появява и най-бързият ботуш.
Той е едно Коледно ботушче,предназначено да виси на камината в дома,където щеше да се гостува.
Въпреки цялото бързане стана много Коледен!
Ама вижте го де:










В 19.20 часа детето вече ми каза довиждане на вратата.....
Благодаря на съпруга ми,че изпържи картофките за вечеря и направи салатката....иначе трябваше да бъркаме в ботуша за някакво вълшебство за вечеря!

Желая ви прекрасна вечер, уютно сгушени до бумтящата печка,вглъбени в книга,наведени над ръкоделие,зазяпани в телевизора,или пък гушнати до нечие любимо рамо.....
Лека нощ!

4 коментара:

Анонимен каза...

приятелко денят на световните рекорди на гинес беше скоро струва ми се че че догодина ще се класираш и за там страхотен е справила си се отново блестящо Деси.

Rumi каза...

страхотна идея и изпълнение. и колко шарени платчета :)жива и здрава за изпълнението на всички идеи

Юлияна Неделчева каза...

Десинкааааа,толкова много имам да гоня майсторките в този "спорт".....ама и аз добре се справих де!
Руми,благодаря ти,мила!Ама не позна ли две от тези шаренийки-ти ми ги прати,пак благодаря за което!

Зорница Христова каза...

Страхотни са!Много хубав подарък за празниците!

Публикуване на коментар