CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 21 ноември 2011 г.

Предколедни чудеса

За мен чудесата вече започнаха.....Коледата идва!
И с нея и надеждата за нещо вълшебно,красиво,добро.Все си мисля,че ако всички се опитат да са съвсем малко по-добри,то тогава светът ще стане едно чудесно местенце.
Като на малко дете,което е получило нова играчка и мнооооого му се иска да сподели радостта си с приятели,така и на мен много ми се да ви се похваля с какво се прибрах днес от работа!!!!
Нали си спомняте за участието ми в конкурса на "Да си направим пачуърк"?
Е,та първата радост днес беше от този конкурс-поощрителна награда за събрани голям брой "харесвания" във Фейсбук.
Знаете ли,не е важно дали ще спечеля или не,на мен така или иначе ми остана удоволствието и тръпката от това участие.....,но когато получиш нещо в замяна е едно голямо удовлетворение за труда ти!
Та ето и какво получих-тефтер с пачуърк чанти и прекрасно платче за пачуърк!


Все още не знам какво бих направила с платчето,или пък кога ще му дойде времето,но със сигурност ще ви го покажа!
Следващата приятна изненада дойде от Габрово-за там замина ангелското трио!
Анелия (жената при която заминаха) е моя виртуална приятелка.Освен,че купи ангелчетата пожела и да ми прати малък подарък.....Малък ли?!
Я вижте само колко дантели си имам-





Имам си прекрасни съкровища....
Първата идея вече се роди!Дано имам времето  да я осъществя.
Благодаря ви,че имахте търпението да прочетете моите хвалби!
Бъдете щастливи!

2 коментара:

Анонимен каза...

Няма нужда да скромничиш. При тебе много рано започнаха да се случват Коледните чудеса - много си слушкала през годината. Така се радвам за подаръчетата, имаш си и истински плат за пачуърк, представям си как го докосваш, а около онези дантелки, панделчици бих изиграла Танцът на радостта от филма за братовчедите - лично аз много си падам по таквиз нещица, но ако изиграя такъв танц няма как да скоча в ръчичките на моята половинка, че ще ги строша, но ти прекрасно ще изпълниш този номер, ще полетиш като прашинка. Хайде, изиграй този танц! А ако не искаш - пусни си клипчето с братовчедите Лари и Балки. Специален поздрав от мен, за твоята награда.

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря,Таничка!Със сигурност знам,че си искрена и още повече се радвам!
Танца на радостта няма да играя,че и моите кокали са стари вече,но наистина много се кефя.....Едната дантелка дори вече влезе в употреба.

Публикуване на коментар