CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 20 ноември 2011 г.

И се роди ангел.........

Мъничката Елън се роди в късния,ама много късния следобед на съботния ден.
Тя цял ден занимаваше мислите ми и не ми даваше мира.Само дето звездичките бяха взели преднина и упорито искаха първи да се появят на белия свят...
Звезди-какво да ги правиш!!!!!
Елън обаче също беше много упорита и през цялото време ми нашепваше в ухото-Направи ме!Направи ме!
Е,направих я!
Както повечето ми неща,не на един дъх,а на едно мигване.Толкова много исках да я видя готова,че препусках сякаш бях на състезание.Слава богу ,това не се отрази на качеството и!
Отдавна мечтаех за едно малко,мъничко ангелче.И си го направих!И го качих на люлка......-така си го представях.....
Бяха ми останали лозови пръчки от пролетния венец,който все още (срам!) седи окачен на входната врата.Само дето вече толкова изсъхнаха,че не могат да се огънат в кръг,защото се чупят.И когато установих това,реших че мога да ги използвам за люлка или нещо подобно.
Елън е мъничка-около 7-8 см.Телцето и е от прекрасен бежов плат,а крачетата и ръчичките от канап.Рокличката и е разкошна бяла органза с дантелки.
А косите-косите са много специални!Винаги ми се е искало да направя кукла с къдрави коси,но нали се сещате,че "къдрава" прежда няма!Знам,че с прежда от разплетена дреха би се получило много добре,защото тогава нишката е чудесно "накъдрена",но за жалост нямам вече какво да разплитам.И тогава се роди идеята да "накъдря " преждата с лак за коса.Навих я на дървена кука ,напръсках с лак за коса и изсуших.Получиха се разкошни къдрици!
Както подобава на един истински ангел Елън си има и малки бели крилца.
Много ми се искаше да ви я покажа в цялата и прелест,но за жалост така и не се справих със снимките.....Без светкавица се размазват,със нея блестят....
Времето вече не е подходящо за снимки с любителски,не много добър фотоапарат.
Ще се надявам на вашето въображение за да си представите колко сладка е Елън!!!!
Коя е тя ли?
Ето ,вижте я!







Мъничката Елън много скоро ще отлети от дома в очакване да намери своя нов дом и едни очи ,които да я гледат с обожание!Едни ръце,които да я галят с нежност!
Желая ви топла и уютна вечер!И се огледайте-може би вашият ангел очаква да му отоворите вратата и да го пуснете у дома си..........

2 коментара:

Анонимен каза...

Ангелче на люлка!? Въображението ти е толкова фантастично. Чак седях на тръни да видя дали ще я направиш след като ти е прошепнала. Божествена. И съм сигурна, че ще има очи, които ще я гледат с обожание!!!
Ама и люлката си я бива. Не се притеснявай, не стои само твоя венец на вратата от Лазарица. Хи, хи.
Таня

Юлияна Неделчева каза...

Танче ,и защо се притеснява дали ще я направя?!Нали си ме знаеш-като си наумя нещоооооо.....Не знам дали съм ти казвала,но майка ми има една приказка: дявола на две ще направя,но ще се справя!!!!та и аз все пак съм и дъщеря....
Благодаря ти,миличка!
А пък венеца мисля много скоро да го заменя с нов,но ще трябва да се ходи до лозето за "пресни" лозови пръчки!!!!!

Публикуване на коментар