CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 2 септември 2011 г.

Тиквено време.......

Дааааа-тиквено време е!
Виждали ли сте някога бостан?Как са се жлътнали ония ми ти тикви и толкова приканващо се кипрят на есенното слънце......Разкошна гледка!
А аз,аз имам някакъв особен афинитет към тиквитеНе знам защо,откъде и кога се е появил,но обожавам вида на тиквите.Формата им,цвета им,цялата топлина,която излъчват ме карат да чувствам един уют и спокойствие.Напомнят ми на нещо домашно и мило.
Не знам какво точно ме омагьосва в тях,но у дома винаги има тикви.Нещо като колекционер на тикви съм.Майка ми от години гледа тикви -цигулки и между тях винаги има по някоя недоразвита,саморасляче някакво,което аз с удоволствие оставям за украса на дома.
Най-обичам онези малките,декоративните!Купувам си от пазара есенно време,а една година дори си събрах семе и го изсуших.После мама го зася напролет.Интересното беше,че не се появиха точно същите,а се промениха.Майка ми има една интересна дума за това явление-промяната на плодовете и зеленчуците-"измъстриха се".Не знам корена на думата и произхода,но много ми харесва и отразява точно какво се е случило с плода.
Тиквата е един от най -издръжливите (да не кажа НАЙ!!!!) плод.При цветарника ми все още се кипри една оранжева декоративна тиквичка от миналата есен.В повечето случаи те или изгниват,или изсъхват и остават вечни,но тази все още е свежа.
Имам и няколко ,които са изсъхнали вече и промениха цвета си,но са си все така красиви и вълнуващи ,за мен поне......
Иииии-нали е тиквено време,днес се занимвах с тикви!Едновременно с тях си направих и нова кройка за крушите и ги уших от еднакви десени,по двойки.
Трябва да ви кажа,че в майсторенето на тези чудесийки шиенето на машина е нищожно,а ръното майсторене си е направо за завиждане!!!!На мен обаче това не ми пречи,а толкова ме увлича,че без малко да пропусна да отида на работа......
Крушата най-сетне се получи!Успях-от третия път,но успях!Днес направих само две,но голямата ми щерка каза,че не и били много "крушени" заради цветовете,които използвах,та ще се наложи да направя и няколко "истински " круши!
Засега вижте днешните и техните другарчета -Тиквите:



















































Тиквено време е-да му се насладим и да помечтаем заааааа......печена тиква  !!!!
Желая ви спокойна септемврийска нощ!

2 коментара:

Анонимен каза...

И при мен едни цветя се измъстриха, но това е друга история, сега говорим за тикви. Аз също ги обожавам, защото са благодатна почва за работа - можеш да си рисуваш на тях, можеш кукла да направиш, стават за аранжировка, СТАВАТ И ДА СИ ГИ УШИЕШ. А крушите, няма място за притеснения - много даже са си крушени.

Юлияна Неделчева каза...

О дааа,тези тук се получиха,първите опити бяха малко ....не така,ам пак си ми харесват!Всяко дете е мило на майка си,няма значение кога и как се е появило.....

Публикуване на коментар