CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 1 септември 2011 г.

Добре дошъл,Септември!

Имам два любими сезона-пролетта и есента.Имам два любими месеца -март и септември.
В тези месеци са родени двете ми деца-голямата през септември,а малката през март!
Не е сигурно дали ги обичам заради това,че тогава са родени децата ми,или децата ми се родиха тогава,защото много обичам тези месеци...............
Обичам пролетта заради зараждащия се нов живот,заради новото начало всяка година,заради уханието на цветя и свежест,заради вече топлещите слънчеви лъчи,заради птичите песни и пчеличките ,които понякога дразнещо жужат наоколо......Обичам пролетта и заради много други неща,но сега искам да приветсвам Септември!
Септември,когато слънцето все още грее ярко и облива с любовта си цялата земя!
Септември,когато изобилието на пазара е толкова голямо,че очите ти се пълнят с багри,а сърцето с благодарност към майката-Земя!
Септември,когато децата отново тръгват на училище и улиците и училищните дворове отново са огласени от детска глъчка!
Септември,когато берем плодовете на летния си труд и се подготвяме за зимата и от улички и дворове се носи миризма на трушия и домашна лютеница!
Септември,когато летните отпуски са свършили и някак несериозно животът поема отново забързания си ритъм!
Септември,когато на 27 дата,глътка въздух пое първото ми дете!Беше прекрасен ден,забравен от лятото.......и се появи тя-моята първородна дъщеря!
За септември мога още дълго да говоря и да се връщам в спомени или да лелея мечти.
Обичам този месец!!!!!
Затова реших да го посрещна подобаващо-с есенно изобилие!След крушите дойде ред и на морковите.За разлика от моите "несполуши",морковите си станаха перфектно!Направих ги съвсем на ръка,като за опит уж....сутринта преди закуска даже!






Със сигурност ще се появят и още морковчета!!!!
Ноооо.......ще трябва да си направя и заплануваните тикви,за да е пълна картинката.
За афинитета си към тиквите ще ви разкажа следващия път!
А сега:
Добре дошъл,Септември!







2 коментара:

Анонимен каза...

След такава добре подредена сергийка и такъв възторжен вопъл за септември, почна да ми харесва този месец. Охо, на 27-ми ще ядеме торта!!!!

Юлияна Неделчева каза...

Ще ядем,ще ядем вкусна торта със крем.....Знаеш е ,нали?!
Само почакай да видиш каква вкусна и лесна торта правя аз!Научила съм всичките си приятели на нея и са ми много благодарни.

Публикуване на коментар