CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 18 септември 2011 г.

Амелия със златното сърце

Амелия се появи у дома като начало на Коледно-новогодишната серия от куилт,пачуърк,играчки и всякакви нещица за празниците.Надявам се тя да е едно добро начало на едно добро продължение,а не само начало!
Днешният ден беше приятен,.спокоен,отпускащ,зареждащ,мил и чаровен.Той носеше жарта на лятото,очарованието на ранната есен,уюта на семейството,страста на любовта.....Представете си всичко това в едно-един истински жив ден!Едно парченце от живота ми,което ме кара да се чувствам жива и .......себе си!
След като се събудих с усмивка и целувка до любимия си човек и после закусихме с порасналите ми дъщери с мъжа ми отидохме на разходка в парка.Снимки от разходката може да видите ето тук
Много трудно се качват снимки в блога и затова се отказах да ви разкажа повече,а иначе толкова ми се искаше да споделя преживяното с вас......
След вълшебния предиобед дойде ред и на спокойния следобед,когато се чудех да подремна ли или да се захвана с нещичко.......Отдавна се канех да започна с Коледно-новогодишните нещица и все така си оставах -с каненето.От няколко дни бях решила да правя ангелче-нещо,което видях някъде в нета и много ми хареса.Естесвено щеше.да  бъде направено по "моему",ноооо....
Започнах да ровя в парцалките си и тогава ми дойде идеята за Амелия!
Правейки цветята от органза съм събрала какви ли не парчета тюл,дантела и всякакви такива материи.Някои от тях само ме заблуждаваха,че ще станат за цветя-просто се палеха при обгаряне,а не се топяха.Все пак ги запазих,защото си мислех,че някой ден ще ми влязат в работа.
И този ден дойде!Няколко такива бели парчета ужасно ме изкушиха да заменя плануваните ангелчета за Амелия.Вече я виждах в ума си и нетърпението ми да я направя дори ме накара да зарежа обедните чинии в мивката и да бързам,да бързам....
Амелия е един чисто бял ангел (каквито мисля трябва да са ангелите....) ,дори косичката и е бяла!
Амелия има златно сърце и е най-милото и добро ангелче на света!
Много ми се иска Амелия да отиде в дом,където ще бъде обичана,защото тя го заслужава!
Нека ви я покажа вече-Амелия:::::::::::::::::



















Като един истински ангел Амелия е лека въздушна,ефирна.Тя няма телце-само главичка.Дори ръчичките и са нещо като лапички,пришити в ръкавите.Направена е да виси и още по-добре е ако може да се върти и поклаща за да се вижда отвсякъде и да създава усещане за полет,небе,нещо чисто и невинно.
Тази вечер аз и ангелът Амелия ви желаем лека нощ и ангелски  сънища!

3 коментара:

Анонимен каза...

Божееее! Приключих с Фейсбука и на Изпроводяк таман щях да ти дръпна една критика, защото днес съм проверявала няколко пъти блога - нищо, нищо и... пак изненада. Невероятна е тази Амелия!!!!! С тези дантелки, като от Викториантската епоха - любимият ми стил!Е, сгря ми се душата! Добре, че проверих! Таня

Юлияна Неделчева каза...

Миличка моичка Танечка,теб бих те познала и без да си пишеш името,но все пак благодаря,че го направи!Писах ти аз във Фейса да не си лягаш,че още не си видяла всичко,ама ти ми избяга......
Много мила се получи наистина....Беше скроена и още една,ама за нея хал не ми остана-толкова натагадък направих
тази!Със сигурност ще има и още ангелчета!

Анонимен каза...

Натъгъдък щом можеш да правиш такива прелестни създания, представям си като работиш бавно и не бързаш! Таня

Публикуване на коментар