CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 29 юли 2011 г.

Нов проект

Обикновено съм много последователна в проектите си-не скачам от един в друг,без да съм ги завършила.Нетърпението ми да видя какво ще се получи като краен резултат ме карат да бъда търпелива и да довърша започнатото!
Не съм сигурна обаче,че точно така ще се получи с този,последния ми проект.Наумила съм си да си правя постелка за пред банята.От онези, трикотажни плетени ленти,които така заплениха въображението ми.Не мога реша дали да бъде в два цвята или повече....дали да въртя кръгчета или да се опитам да постигна квадратче и да се получи истински паучърк от трико.Дали да е кръгла или правоъгълна постелката.....И още куп въпроси!Да не говорим,че ако остана на варианта много цветове ми трябва още трико в различни такива,а засега си нямаммммм.....
Ето какво успях да направя вчера ,преди работа:





За тези,които искат да опитат,ще поясня ,че лентите са с ширина около 2 см.При изплитане се получава плитка с около 1 см. ширина.





Ето до това стигнах вчера,но ми се струва,че няма да е крайният вариант!!!
Затова си мисля,че този проект,няма да е от онези,направени на един дъх....
Надявам се чакането да си заслужава резултата!
Пожелавам ви красив и слънчев ден,изпълнен с очакване и трепети,с емоции и надежди, с красиви чувства и мечти!

3 коментара:

Теа каза...

Можеш да опиташ да я направиш от кръгчета елипсовидна, а накрая да обкантиш с плат. Съвсем пачуърк ще стане и съм сигурна, че ще го изпипаш разкошно. Иначе си мислех - обиколи дрехите втора употреба, със сигурност ще намериш трико в хубави десени за рязане:) Успех! Нямам търпение да видя финала!

Анонимен каза...

Теа го каза същото. Значи другата пратка ще ти е от трико - от фабриката тук, само кажи дали ж.п.гарата ти е близо, защото по влак може кашона да тежи до 15 кг. И няма да имаш никакъв проблем!!!!!!!!!!!! Не се спираш, ти!

Юлияна Неделчева каза...

Теа,много благодаря за идеята!Не се бях сетила да е елипса!Но най-вероятно точно това ще стане!Иначе идеята за плата по края вече я имах,не знам точно как ще се получи,но ще опитам.
И на двете казвам,че вече погледнах в една две "втори",но нищо засега не ми хареса като цвят.Обаче ще продължавам да търся!Благодаря ви много за отношението към моите неща!

Публикуване на коментар