CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 7 юли 2011 г.

Метаморфози или как релаксирах след работа.......

Днес бях първа смяна и сега ще ви покажа как прекарах свободния си следобед.
Преди няколко месеца си купих една страхотна оранжева,порцеланова купичка с идеята да я аранжирам с нещо текстилно.Да ,ама не!Дори не можах да се прибера с нея до дома.Малката ми дъщеря (която беше с мен на шопинг терапията ) я изпусна току пред вратата иииии.....нямах си купичка вече-беше на парчета!Хвана ме яд,но от друга страна си помислих,че всяко зло за добро-щях да направя нещо друго от парчетата.Знаете за моята страст да прибирам всичко,което би могло някога да влезе в употреба....Това не означава обаче че домът ми е затрупан с никому ненужни вещи-неееее-за това си имам таванче-вълшебно местенце,където можеш да намериш всякакви чудесийки!
Може би месец след това,прибирайки една привечер прането от терасата закачих с един ръкав на блуза един от многото там кактуси ииии...саксийката беше също на парчета!На кактуса му нямаше нищо,но красивичката ми саксийка стана на доста парченца.
И това не успя да ме уплаши много-вече беше решено-от всички парченца щеше да да бъде "облечена " нова саксийка!
До днес.....Купувам си едни евтини глинени саксийки и ги аранжирам за да си имат собствено излъчване и да са неповторими и ....само мои!
Първо обаче ще ви покажа какво сътворих миналото лято,когато започна метаморфозата на моите съдове за цветя.Скучно ми беше през отпуската и в един от онези мързеливи и спокойни дни,когато знаеш че няма за къде да бързаш и вечно отлагаш шетането за после,защото "имало време..." ,аз украсих една отдавна забравена на таванчето саксия.Тази на една от драцените и беше станала малка и се налагаше спешно преместване и никак не се замислих дали или как,решението просто си дойде само!Ето я и самата саксия:


Това е една най-обикновена глинена саксия,увита в остатъци от различни прежди.Намазва се определен участък с С 200 и се навиват конците.Не е много удачно да се маже наведнъж цялата саксия,защото съхне лепилото и не хваща.Веднага след това моята прекрасна драцена беше засадена в новия си дом,където е и до днес:






Идеята за следващата саксия се роди ,когато прибирайки се от работа,малко встрани от входа на блока съседите бяха изсипали изкъртените си плочки от кухнята.Бяха на цветчета и ми се стори грехота такава находка да си лежи на боклука.Без да се замисля дори се наведох и започнах да си събирам парченца.Сетих се че имам прибрани останали плочки от нашата кухня и баня (за всеки случай-всичко става....!) и следващата саксия вече беше оформена в главата ми!Само дето тогава не познавах топлия силикон и елате да видите какъв майстор -фаянсаджия бях!!!!Цялата ,до лактите и по лицето бях в лепило за плочки.Отне ми доста време и усилия,но пък резултата беше повече от задоволителен!Вижте:



И после направих един микс от цветя и се получи ето това:



И така стигнахме до днешната метаморфоза на следващата саксия:









Този път използвах топъл силикон и процеса беше далеч по-бърз и по-чистичък......
После един кактус стана горд притежател на нов дом:





Ето и още малко красотички от моята тераска:









Това на втората снимка е един скален кът,който си направих в купичка за ядки.......
Надявам се да ви е било интересно и полезно това,което споделих тази вечер и да съм ви накарала да се усмихнете!
Лека нощ и мили сънища!

0 коментара:

Публикуване на коментар