CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 27 юли 2011 г.

Оранжеви пилета

Само да не си помислите сега,че отново ме е заляла оранжевата вълна!Неее!
Вчера,в много късния следобед,да не кажа почти ранна вечер,ми се обади сестра ми с молба.Била поканена на купон по случай нова Оранжева кухня.Молбата и беше да ушия едни Оранжеви ръкохватки,като жест към домакинята.....
Да ,обаче и трябвали за утре-тоест днес!Отдавна имах желание да направя едни ръкохватки дето бях видяла някъде из необятния интернет и сега случаят беше тъкмо такъв,тъй че приех предизвикателството без много ,много да му мисля.само дето времето доста ме притискаше.Започнах още снощи с правенето на кройката и подбора на цветовете:








Нарочно публикувам всичко това,за да могат онези от вас,които искат да си направят подобни пилета да могат по-лесно да се ориентират в процеса на работа.

Кройката се срязва (като след като ги завърших ,разбрах,че срязването трябва да е малко по-навътре,за да могат ушичките,където влиза ръката да са по-големи и по-удобни>...)  и се изрязват от плата още по две части освен цялото пиле:





После дойде моментът със сглобяването и тъй като не можах да измисля друг начин уших всички части като отделни такива,обърнах и подших на ръка за да затворя дупката:
Преди затварянето на цялата ръкохватка се пришиват и опашчицата и гребенчето на пилето,които са много тясно бие,всъщност:




Цветенцата в задната част на тялото са апликирани предварително,а сърчицето в средата е тегелирано след завършване на цялото изделие за да се получи мини-куилт:


Има и няколко ръчни бода с памучна прежда-ей така-за разкош!
Ето и готовите вече ръкохватки (сън не спах ,за да успея!!!) :














Опитах ги на една празна тенджера-удобни са:





Погледнах и как биха висяли закачени някъде в кухнята:





Аз изпълних моята част от сделката......сега остава купонджийките така добре да полеят новата Оранжева кухня,че гозбите в нея винаги да са вкусни,красиви и подправени с щипка любов!
Наздраве!

2 коментара:

Unknown каза...

Много сладурести пилета... тъкмо замислях такъв тип ръкохватки, но... доста по-опростени... ще опитам някой ден:)

Юлияна Неделчева каза...

Кети,честно да ти кажа и аз си мислех,че тези са супер лесни,обаче ми се изправи косата като видях в процеса на работа за какво иде рече....Нооо-пак бих опитала,може пък и да подобря нещо!!!

Публикуване на коментар