CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 15 юли 2011 г.

Мъниста и пайети

Етикета под публикацията е "История на парченца" ,защото мънистата и пайетите са още едно парченце от моя пъстър ,многолик живот.
Имаше момент ,когато не можех да се спра да ги нашивам-наших де що ми попадна,че и на познати и близки шиех,само и само да го правя!!!!!
И сега обичам ,но нали знаете-винаги има нова любов,което не значи че старата е забравена!
Тази вечер ще ви покажа няколко неща нашити и доукрасени от мен.
Преди пет или шест години направих тази чанта пак за голямата си щерка.Тогава тя беше ученичка и много,ама много и се радваше.После и малката я подноси и се чуваше глъчка от рода на : Пак си ми взела чантата.....!!!!
На снимката някои от пайетите са изпадали от многото носене,а когато беше нова нямаше цифрови апарати и си няма оригинален документ!






Най-впечатляваща от цялата колекция е калинката-шита с най-ситните синци.Беше ми ги дала колежка,останали от баба и!Сегашните са много по-едри и с по големи дупки....





После бяха едни дънки,които ми бяха ужасно любими!И до днес си ги пазя,макар че отдавна не ги нося(май че не ми стават....хи хи)













Последваха дузина потничета...


И една рокля.....:









Жалко,че не съм документирала всичко!Толкова много мъниста минаха през ръцете ми.......И до днес още една метална кутия от бисквити е пълна с такива чудесийки:


Един ден,когато остарея достатъчно и очите и ръцете ми вече няма да ме слушат ще си седя на компютъра и ще си спомням какво съм можела......Или пък ще показвам на внуците....
Дай боже този ден да не настъпи скоро,защото това ,което правя с ръцете и сърцето си безкрайно ме зарежда!
Пожелавам ви винаги да има нещо или някой ,който да ви действа положително и да ви носи добри емоции!Прохладна вечер от мен!

3 коментара:

Анонимен каза...

О, добре, че погледнах тук. Невероятно! Във Фейсбука, дали аз не ги откривам, имам само рокличката, която също веднага ме грабна. Само като си представя как се измъчих с едни мъниста, по-точно с иглата - дълга , специална за мъниста, обаче конеца не можех да нахакам в ушето, толкова беше малко.Перфектно, както и при всичките ти неща си се справила. А пък чантичката!!!!! И каква майка си, щом си седиш , децата се бият за чантичката, вместо да ушиеш още една.Хи, хи. Дънките също са много "Фешън".

Юлияна Неделчева каза...

Там не съм качила всичко,мила!Никога не съм имала специална игла-просто работя с по-малка,дето влиза в синците.И наистина наших толкова неща че дори не мога да си спомня всичките....Колкото до чантата-не знам защо не съм се сетила да ушия друга....може би защото не обиам да се повтарям?????

Анонимен каза...

Защото си мързеливкааа, могло е друг модел, а не момиченцата да се нервират !

Публикуване на коментар