CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 27 май 2011 г.

Класика

Наистина си е класика поредната ми калъфка.Стендал-"Червено и черно"-и малко бяло от мен !За разкош!
Запленена от шестоъгълничетата,веднага след като завърших първата започнах и втора такава.Погледнах си запасите от парцалки и червеното и черното някак сами се предложиха за поредния проект.Прибавих и бялото и смело се хвърлих в морето от многоъгълници.Забавно ми е да правя тези странни фигури.Това,че се шие на ръка е още един плюс за този модел.
Мама беше дошла да ми донесе едно друго от лозето (лук,чесън,магданоз,цветя) и докато си говорехме аз не спирах да обличам хартиените макетчета с плат.Тя се замисли,загледа ме и каза:Ти си като машина бе ,мамо!За около час сладка приказка,чаша бира и малко мезе хартийките бяха "облечени"
Мама си тръгна по живо,по здраво  а аз се заех със съшиването на готовите вече парченца.
Е,не можах да ги довърша снощи!Много ми се искаше,но така ми се доспа,че повече не можех да рискувам да направя някой грешен бод.
Да не ви занимавам повече с моето сънно състояние ,а да ви покажа вече готовата калъфка "Класика" :




















За изработването на тази калъфка използвах четири десена плат,еднакви по състав и дебелина.Получи се много добре и е ясно че ще продължа да използвам шестоъгълничетата в моята работа.
Желая ви прохладна и уютна вечер,защо не и на класическа музика и свещи?!

2 коментара:

Анонимен каза...

Правилно си сложила бялото, иначе с пояснението ти за Червено и черно асоциациите са ми мрачни, трагични. С бялото ми олеква, сякаш съм доволна, че живея в този век.
Не се отказваш от сложни неща и това си е. Ако подредиш всичките възглавнички човек доста би се затруднил!

Юлияна Неделчева каза...

Мдааа,много обичам тази комбинация-червено,черно,бяло.И наистина ми се правят сложни неща,Танче,иначе не ми е интересно.Ама чак в най-сложните не се хвърлям,не ме мисли!

Публикуване на коментар