CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 4 май 2011 г.

Калинки и пчеличка

Обичам пачуърка,куилта,правенето на играчки,цветя и всякакви ръчни нещица!
Обачеее,най-много май обичам апликирането върху плата!Някога,като дете,го правех като изрязвах различните части на дадена рисунка от парчета плат и после ги монтирах с обикновено лепило върху лист хартия и така се получаваше картина от плат...Любимата ми леля и до днес пази едно такова пано,правено от мен незнайно кога.
Вдъхновена от вчерашните пчеличка и калинка днес направих едно джобарниче за детска стая с такива апликации.
Апликацията е моят начин за рисуване-някога много обичах да рисувам!Помня,в детската градина,бяха организирали моя изложба на рисунки.Сега ми се виждат смешни и наивни(мама пази албумчето!),но тогавааа-тогава бях много горда със себе си!А ако знаете каква беше наградата!!!!!Блокчета,моливи,боички,лакомства иииии-една кукла!Куклата беше немска,оригинална,облечена в джинси и пуловер-разкош!Казваше се Мартина и аз я обожавах-първата ми награда!!!!
Та,вече не рисувам,отдавна...И затова сега го правя с плата,харесва ми и се чувствам малко дете,което иска с рисунката си да изрази себе си.
Ида ми каза,че имам определено детско звучене.Не знам,сигурно е така,макар че пораснах много бързо още на 20-когато се ожених и малко след това родих първата си дъщеря.
Или пък може би точно заради това?
Каквато и да е причината за моето "детско звучене" обожавам децата и с огромно удоволствие творя за тях!Ето и джобарничето:


















Нека ви е весело и спокойно в душите,както е с малките деца-сигурни че техните родители ще ги закрилят и обичат!Хубав ден!

1 коментара:

Анонимен каза...

Много пъстричко - една детска стая ще грейне. Кой ли мушморок ще му се радва. И какво ли ще побират тези джобчета ???
Много увлекателно описваш всяка история, винаги се връщам обратно и пак чета - всеки път го споменавам това.

Публикуване на коментар