CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 16 януари 2011 г.

Първият ми куилт

Ако може да се нарече куилт,то значи точно преди една година направих първият си куилт!
Със сестра ми(която много обичам!) отдавна вече не си подаряваме подаръци за Нова година-все гледаме да има за децата,нали знаете-гладни години са!Тя обаче за миналата Нова година решила да ме изненада с нещо съвсем символично,но както винаги -от сърце!Получих тези ръкохватки!Нещо постнички ми се видяха обаче и се разрових из Парченцата дето все събирам за "всеки случай".Намерих подходящи картинки,изрязах и с фистон бод ги монтирах към ръкохватките.Добавих калинка и пеперудка от Арт магазинчето иии-резултата толкова ми хареса,че твърдо реших-няма да са ръкохватки!Ще си седят за украса!И до днес са си на стената.След няколко дни щеше да е Ивановден ,а сестричката ми тогава има имен ден.Реших подаръкът да е нещо направено от мен.Искрата вече беше пламнала и заплашваше да се превърне в огън.
Така се появи и следващото пачуърк-куилт пано-несъвършено,но пък с толкова дръзновение направено!Изцяло по моя преценка-без да знам или да съм прочела каквото и да било за това изкуство.Правих го изцяло на ръка ,защото си нямах машина все още.Ето и малко снимки от него










Така,лека полека започнаха да се появяват и следващите "нещица" ,както си ги наричам.Правени в еуфория,на ръка,с много мечти и дръзновение.
На този адрес можете да разгледате съвсем първите ми сериозни опити

Ще продължа да ви разказвам и по-нататък за моите първи и не толкова стъпки в света на пачуърка,куилта,красивото.
И не забравяйте:Без значение колко малка е усмивката на лицето ти-тя казва всичко!Усмихвайте се!

0 коментара:

Публикуване на коментар