CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 16 януари 2011 г.

Първата ми "Тилда " ::


Вчера се роди първата ми Тилда кукла.Кръстих я Симона-на малката ми дъщеря.Дрешките ,с които я облякох много ми напомнят на нейната гимназиална униформа та затова се появи и Симонка.Много дълго мислих,умувах и най-накрая се престраших-започнах я !С много страх и още повече желание!Ето я и нея:

  
















 
Увеличи

Струваше ми цяла седмица труд след работа(като се има предвид, че съм по осем часа на работа!) ,много нерви с малките дрешки,но пък резултатът определено ме направи много,много щастлива!!!!Не мога да и се нагледам!Не знам какво ще я правя-не е приготвена за нищо специално,но толкова ми се искаше да опитам.И понеже все още не мога да предлагам нещата си за реализация,засега съм решила да ги събирам в един кашон на тавана.Ако не успеят да видят бял свят в скоро време-ще чакат внуците да им се радват един ден!Ето и още малко снимчици на Симона:

Увеличи


Увеличи



Увеличи

Усмивката не струва нищо,но дава много!Усмихнете се!

2 коментара:

Анна каза...

Юля! Супер! Много ми харесва малки плетени неща на твоя Симона, аз няколко пъти опитвала да направя нещо подобно, обаче нямам търпение да завърша поне шалче. Аз половин година правя Тилди и още нямам ни то една в къщи! :) Не се притеснявай! Пожелавам ти успех,и да намерят хубави приятели твоите кукли! :)
Извинявай за грешки))))

Temenuzhka Petrova каза...

Поздравления за прекрасните творби!Желая успех на Блога и много творчески успехи и реализирани мечти!Поздрави!
Теменужка

Публикуване на коментар