CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 29 януари 2011 г.

Отново -опит!Заек-Тилда

Мечтата ми да направя заек-Тилда беше много напориста!Не ми даваше никаква мира,все ми шептеше в ухото и вечер, докато заспивах продобиваше почти реални размери.
Е,ето-вече е факт-запознайте с господин Зимер:


Господин Зимер е градинар от някаква немска провинция.Беше направен,като всичко останало -на един дъх!Висок е около 50 сантиметра и леко по -пухкав от останалите Тилди досега.Причината е трикото,което използвах за телцето.За останалите кукли открих трико в телесен цвят ,много,много стегнато и се получава перфектно тяло.Работи се много лесно,когато материалите са добри.За зайчока обаче реших да експериментирам с друг вид трико-плетиво!Да ви кажа,резултатът ми хареса.Само дето за в бъдеще ще трябва да се съобразявам ако искам размера да е по-малък,защото този вид е далеч по еластичен и играчката става по-голяма.

Ето ви и още малко снимчици на господин Зимер:












Господин Зимер,заедно с останалите три кукли ,вече е в един магазин за играчки,очаквайки нечии малки ръчкички да го гушнат.Той обаче все още ме кара да се усмихвам,когато погледна снимките му!Усмихнете се и вие!

Усмивката е език,който дори бебетата разбират.

0 коментара:

Публикуване на коментар