CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 23 януари 2011 г.

Поредната Тилда

Здравейте,отново!Толкова ми се иска да мога да сядам по-често и да ви пиша,ноооо...Трябва да отделя достатъчно време за това, а то все не ми стигаИскам да направя толкова неща.-в главата ми идеите са като пчелички в кошер,жужат и кръжат и заплашват да избухнат!Не знам колко часа трябва да е денонощието за да успея да свърша всичко,дето ми се иска и дето трябва.!
И сега-за поредната Тилда.Това моето заплашва да се превърне в мания.Веднага след първата се роди и втората кукла!Вече съм горда многодетна майка-моите две принцеси(Дъщерите ми) и двете Тилди-Симона и Вили!





Всичко започна от жилетката-искаше ми се да е на една кука, а аз не мога да плета на една кука.С двете се справям доста прилично,но с еднатаааа....Та извиках мама да помага.единствената прежда ,която щеше да стигне за подобна жилетка беше розовичката и решено-куклата ще е в розово!Цял ден мама плете,а аз се занимавах с куклата.Доста труд и нерви си е да ви кажа.Обаче удоволствието от резултата е несравнимо!
Малките кукленски дрешки създават доста неудобства на машината,налага се и доста ръчно шиене.Ето ги и самите дрешки:


Има си шапка,пола,риза,жилетка и везан колан!
Вили(името и е на голямата ми щерка,която също поиска да е кръстница!) много обича цветята и носи едно в ръчичката(правено също от мен)
Ето я нея:















Надявам се и вас да е накарала да се усмихнете,както го направи с мен докато и давах живот!
Явно няма да се спра-удоволствието е толкова голяяяямо!
Хубава и спокойна вечер!

0 коментара:

Публикуване на коментар