CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 29 януари 2011 г.

Мис Ели!

Все ви говоря за парченца......Сядайки да ви разкажа за мис Ели,неволно стигнах пак до парченцата....Май наистина всичко около мен се върти покрай парченцата!Единственият магазин в нашия град откъдето мога да се сдобия със свестни платчета се казва "Хубави неща"Когато обаче започна работа собственичката продаваше -познайте какво?-ПАРЧЕНЦА!И до днес повечето хора така го знаят.Сега вече има много хубави платове от всякакъв вид(за съжаление не и това,което аз търся,ноооо),но си остана там един голяяяям панер с парченца,който естествено е моето любимо местенце.Там откривам такива съкровища!Пък и за моята работа ми трябват точно парченца и затова много уважавам този панер!
Май доста се увлякох,исках все пак да ви разкажа за мис Ели.Та харесах си аз едно трико там-едно такова свеееетло розовко-казах си :идеално е ще е за великденско зайче!Трикото обаче беше от онези рипсените,едно време имахме такива чорапки(който е по-старичък като мен,ще помни)
Та скроих си аз мис Ели,все по същата кройка дето си бях направила за господин Зимер.Тегелирах я и започнах да я пълня.Боже,колко се разтягаше трикото!!!!Стана толкова височка милата,че трудно ще и бъде да си намери партньор за бала на Великденските зайци!
Обаче пък е толкова нежна и сладка,че никой заек не би устоял на чара и!Пък и тя е приготвила две сърчица-едно за нея и едно за зайчока ,който ще грабне сърцето и!
И за да не се чудите :Каква пък толкова е тази мис Ели?,ето я и нея::






















Мис Ели е една чаровна млада дама,която обича да се усмихва на хубавите неша!

"Ако искаш да развалиш деня на сърдития-дай му усмивка!"

0 коментара:

Публикуване на коментар