CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 9 март 2014 г.

За малките неща в живота ми ...

Добро утро , приятели на " Парченца " !
Тези от вас , които ме четат редовно , знаят що за птица съм . Знаят , че и без бой си казвам и майчиното мляко :))) Обичам да споделям ... Какво да се прави - " рибешка " природа !
Как така " рибешка " ли ?  Ами така - непоправима риба - романтик съм !
Родена днес - на девети март ! Ако знаете само колко велики хора са се родили на днешната дата ... Когато бях малка , като една истинска възпитаничка на социализЪма и комунизЪма особено се гордеех с факта , че точно на тази дата е роден Юрий Гагарин . Пък и то си е за гордост , на мислите ли :))) Все пак , завинаги е си остане първият полетял в космоса човек . Няма как някой да го измести в това :))
Та , ако оставим великите хора и неща в живота какво друго ни остава освен да се радваме на малките неща в него ? А аз , уверявам ви в това , много добре го умея това ! Да се радвам на всичко онова , което наричаме " малки неща " .
А нима има такива ? Нима има малки неща ? Не са ли всички те тези , които правят живота ни да се случва ?
Не са ли те , " малките неща " , които минават покрай нас  онази сила , която ни кара да продължим напред и да го живеем този живот ?!
А аз ги обичам ! Обичам това само мое време сутрин , когато цялата къща спи притихнала , а аз си седя тука сама със себе си и се радвам , че съм будна , жива , че ме има !
Обичам да гледам как дъщеря ми спи до мен и се страхувам да не я събудя от тракането на клавишите .
Обичам да направя кафето на мъжа ми и да го събудя с думите : Кафето ти е готово !
Обичам да гледам как нощта леееееекичко отстъпва мястото си на новия ден и как в прозорците на отсрещните блокове се отразява слънцето .
Обичам кестените в краката си есенно време .
Обичам да надничам по дворовете на хората през пролетта и да се радвам на цветята им .
Обичам си работата .
Обичам прекрасния си малък град .
Обичам и рождения си ден ! И не заради подаръците . Та нали всеки изживян ден ни е подарък ! Обичам го заради това , че на този ден отчитам колко много хора ме обичат ! Разбира се , че има и такива , които ще ми честитят само от куртоазия . Но аз , с типичното за рибите светоусещане , прекрасно знам кой до мен е истински и кой не . И знаете ли , истинските никак не са малко ! Макар че , колкото и да са , най - важното е че ги има и ме обичат . И аз ги обичам !
Колкото до малките неща - вчера ми се случи още едно малко нещо , за което отдавна мечтаех . Обади ми се една жена и ми каза , че имам подарък - час за маникюр . Никога не бях ходила на маникюр . За някого това може и да е ежедневие , но за мен си беше истински празник ! Още една сбъдната мечта . И не е важно как точно изглежда маникюра . важното е , че за пореден път почувствах обичта на близките ми хора ( в случая сестра ми и голямата ми дъщеря ) .
И още едно малко нещо - малката ми дъщеря ми направи тортата за днешния празник , тъй като бях на работа и щеше да е прекалено изтощително да се боря с нея като се прибера .
Ако наистина реша да изброявам всичките малки неща в живота ми ще се наложи книга да напиша , не публикация в блог :)))
Но , аз наистина мисля , че точно те - малките неща са нашият живот !
Всички те са онези парченца от пъзела , с помощта на които ние успяваме да живеем пълноценно .
И знаете ли ? Май няма малки неща ! Всичко около нас е важно и значимо . Дори това , че имам възможност да седна тази сутрин тук и да споделя ...
Бъдете здрави , желая ви го от сърце !
И се радвайте на " малките неща " .

Те са нашият живот !



0 коментара:

Публикуване на коментар