CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 3 март 2014 г.

Азбучното одеало ... И още няколко :)))

Привет , привет , привет !
Не знам защо избрах точно днешният ден за да се появя тук ... Всъщност , не съм го избирала , май той сам ме избра , знам ли :)))
Не съм ви пожелала За много години ! , не съм ви пожелала още куп други неща , пропуснала съм толкова много и прекрасни поводи , но няма да пропусна да ви честитя днешният празник .
Честит празник , приятели ! Има толкова неща , заради които се гордея , че съм българка !
И понеже , както вече сме си казали , пропуснатото трудно се наваксва , минавам направо на въпроса за азбучното одеало :)))
Азбучното одеало беше една моя многогодишна мечта ! Исках да направя детско одеалце с българската азбука , като на всяка буквичка има и картинка . Идеята ми беше , докато се забавлява с картинките малкото човече да научи и азбуката . Беше една мечта ...
А вече е реалност - подарена и използвана по предназначение ! Е , човечето , на което я подарих е още твърде мъничко за да научи буквите , но пък много се забавлява с картинките - другарчета на буквите :)))
Щастливата притежателка на Азбучното одеало е малката Ева , знаете - правила съм доста неща за нея :





Повече снимки можете да видите в  този албум  на страничката на  Фантазия .
Малката , прекрасна Евичка е родена на 31.01. ( рождената дата на моя прекрасен татко , който завинаги ще остане в сърцето ми !!! ) и идеята ми беше с настъпването на Новата година да започна да правя одеалото . Искаше ми се всеки ден , ей така - между другите задачки , да правя по едно блокче и така докато ги докарам до цялата азбука . Тъкмо щеше да настъпи рожденият ден :))) Да , ама не ! Не е ясно какво точно ми пречеше да го започна , но това стана едва в средата на януари . И като се започна - нямаше спиране ! Апликирах , бродирах , сглобявах ... и така , няколко дни . На всичкото отгоре , майката на Евичка уж съвсем случайно видя на лаптопа в магазина няколко снимки от работния процес на одеалото :))) И когато вече беше готово просто го подарих ! Не дочаках годинката на детето . Нито имаше смисъл да го правя , нито пък имах търпението за това :)))
Много , много съм щастлива , че сбъднах още една своя мечта - да направя Азбучно одеало !
А майката на Ева каза , че това било най - хубавото одеало , което съм правила ! И завиждала на Ева ... , ама добре поне , че одеалото щяло да бъде у тях , та да му се радва :))) Ева все още нищо не е казала по разбираеми причини , но си личи , че си го хареса :)))
Е , стига толкова за азбучното одеало .
Ще ви покажа и още няколко , правени наскоро . Няма да ви досаждам с разкази за тяхното появяване  :))))


Одеало " Африка "  , ушито специално за внука на любимата ми леля !


Доста се заиграх с куилтването тук , а размерите му никак не бяха за подценяване :)))





Както виждате одеалото се сдоби с калъфка , а като бонус и рамка за снимка с любимия декупаж , който , ако следите страничката на Фантазия във Фейсбук , ще знаете , че никак не съм изоставила .


Следващото одеалце също е подарък от баба на внук :)))
Не успях да оприлича съвсем пилетата , все си мислех че са пингвини , но някой съвсем успешно ме убеди , че са гарджета :)





Явно няма отърване от животинския свят - следват мечетата ! Отново поръчани от баба за внук , ноооо ... Още преди да е видяла одеалото бабата се отказа . Имахме уговорка , като ушия лицето да дойде да го види и да решим дали да напишем името на детето или не . Когато и се обадих по телефона да и кажа , че съм готова на този етап тя ми заяви , че се е отказала . Е , можеше и по - рано да го каже , но нищо пък - сега си имам едно свободно одеалце в магазина . И без друго все не успявам да направя повечко ей така , за да има . Все са поръчка .








Следващите две одеалца са отново със животинки и точно на днешния ден , на националния ни празник искам със съжаление да кажа , че заминаха далеч от България ! Жалко е , че българските деца не растат в родината си . Жалко е , че не се раждат дори в нея . Жалко е , че се налага да изписвам имената на бебоците на латиница . Жалко е ...








Даниел - в Германия , бебе Винсент - чак в далечната Норвегия ...







Е , поне последното одеалце , това на малкия Бобо , заченат в Германия , но пък роден и живеещ в България си остана в родния град :)))








Този път със животинското присъствие се върнахме доста назад - в ерата на динозаврите :))











Хм , забелязахте ли нещо ?До тук всички одеалца , освен Евиното Азбучно одеало са за момченца . Замислих се - момиченцата не ги ли завиват , милите ...
Шегувам се , разбира се ! Но , ще се радвам да направя и момичешка завивка :))
Хайде , ще ви оставям засега . То моето не е като на хората - не се появявам , не се появявам , пък като го направя чак се забравям !
А , преди да съм ви пожелала лека нощ искам съвсем , съвсем искрено да се извиня на всички , които са ми писали коментари докато не съм била тук и на които не съм отговорила !
Моля да бъда извинена ! И ще опитам да поправя неучтивостта си !
А сега е време да си пожелаем една топла и уютна вечер .
В очакване на една топла и прекрасна пролет !
До скоро !

2 коментара:

Анонимен каза...

До скоро Юле ще те очакваме с нетърпение

Юлияна Неделчева каза...

Мдаааа, опитвам се да бъда по - редовна тук ! Но живота е такава забързана въртележка :))))

Публикуване на коментар