CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 24 октомври 2012 г.

Изсушената тиква

Всички ( поне така се надявам!) си спомняме за Душко Добродушков и печената тиква.
А аз обожавам разказите на Елин Пелин - толкова човешки и толкова истински!
Но днес не става дума за печена ,а за сушена тикваааааа!
Не се сещам някой да е правил опити да изсуши тиква,но аз вече опитах и да ви кажа честно - получи се!
Ох,хайде да не ви мъча повече.Да ви разкажа все пак истинската история.
От доста време обикалям магазините за втора употреба с едничката цел да си намеря пуловери от ангора,които да изпера на 90 градуса и да си направя чанта от получените сплъстени материи.Досега търсенето ми се увенча с намирането на само един и то точно оранжев !Сещате се с какво се свързва оранжевото у дома - с тиквите,разбира се.
И когато снощи ми се обади една Фейсбук приятелка за да се видим днес на родна почва,то една идея ме осени.Да я зарадвам с нещичко направено специално за нея.И какво по-подходящо от една тиква в този сезон?
Само дето онзи,оранжевият пуловер,изпран вчера все още не беше добре изсъхнал.Ръкавите,които точно смятах да използвам все още бяха есенно влажни и се наложи да използвам сешоара за да ги поизсуша ....Хе хехе,кажете сега - не е ли сушена моята тиква?!
Отново снимах процеса без въобще да знам какво точно ще се получи - идеята ми хрумна тази сутрин и не съм я опитвала досега.
Снимките са маааалко лоши,че есенното слънце все още не иска да се покаже над града ни,но пък затова се опитах да ги направя малко по-подробни за да стане ясно как точно можете да си направите подобна тиква :


Използвана е по-широката ,горна част на ръкава на пуловера.Това е според размера на тиквата,която искате да си направите.








Жалко,че не можете да видите колко слънчева стана всъщност  моята сутрешна тиква,напук на мрачното време навън ...Надявам се да донесе много настроение на моята приятелка когато по-късно днес се видим след работа.
А на всички вас желая един усмихнат есенен ден - без значение какво е времето навън.Винаги можем да направим деня си слънчев.От нас зависи!

0 коментара:

Публикуване на коментар