CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 12 октомври 2012 г.

Началото на края

Е,да - започна се !Поех към края .
Само дето май ,той ( самият край ) още не се вижда ....
С помощта на колежка и приятелка успях да сандвичосам одеалото и започнах да куилтвам :


 Началото беше твърде обещаващо и окуражаващо ...


И после ... После нещо се обърка,Прищипах долния плат на няколко места и сега се налага да поря участък с размери 30/30 !!!
......................Казвала съм ,че преди доста години живях във ведомствено жилище.
Там,живота ме срещна с една много мила,добра и страхотна бабка - баба Велка!
По онова време тъкмо бях родила малката си дъщеря и си се отглеждахме у дома с нея.Не ми бяха достатъчни грижите по едно ужасно ревливо и неспокойно бебе ,та и се скъсвах от плетене ...На две куки!Изплетох света,както често се шегувам.
Случваше се,когато малкото човече все пак рещаваше да е малко по-кротко ,да сляза пред блока с плетката.Ей така,на раздумка.
Помня деня-прекрасен пролетно-летен ден.Бях излязла с плетката,а баба Велка като ме видя ме попита какво правя.Отговорих и,а тя ми каза нещо,което ще помня цял живот :
"Нова работа се почва в понеделник,сряда и петък !Тогава винаги се получава!"
Не знам защо,но тези нейни думи така са се запечатали в съзнанието ми и винаги,когато започвам нещо важно гледам да е в един от тези дни.
Е,това одеало го започнах в сряда!И много,ама много силно се надявам приказката  на баба Велка отново да се окаже вярна!Нищо,че ме чака половин ден порене ...

А днес е петък -още един ден за начало,ако като мен вярвате в мъдростта на старите хора!
Сложете начало на нещо ново -ръкоделие,нова любов,каквото там си искате ...
Прекрасен петък ви желая!

0 коментара:

Публикуване на коментар