CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 28 януари 2015 г.

За " някой ден ... "

Добро утро !
Какво ? Не ви се вярва ли ? :)))
Мдаааа , пак съм тук , да не ми се надява човек !
Тук съм за да покажа какво се случва с нещата , сложени в графа " за някой ден " . Нали знаете , всички хора си ( е , поне повечето ) си имат едно особено занимание - да прибират , събират , купуват и т.н. неща за " някой ден " Някой ден може да потрябва !
Не бих казала за себе си , че съм заклет Плюшкин .
Голяма скоба :
Плюшкин е измислен герой на Гогол от романа Мъртви души.
Името му и производната от него дума плюшкиновщина са навлезли в руския език, а оттам в българския[1], като нарицателно за крайно, патологично скъперничество и увлечение по събиране на безполезни вещи и даже просто захвърлени боклуци. Това е събиране заради самото събиране, а не за да се използва. Скъперничеството му е така патологично, че от страх да не се „мине“ в цената, той не продава продукцията от имението си, а я оставя да изгние. Не дава нито стотинка на сина си, дъщеря си и внуците, носи стари кърпени дрехи и е затворил (без два) прозорците на дома си.

Но , все пак малко приличам на него :))) И аз обичам да събирам разни нещица за " някой ден " :))) В същото време обаче и доста често правя основно разчистване - на дома си , на магазина  , на ума си ...
Нещата обаче , които са свързани с работата ми много старателно се пресяват и много се умува какво точно да бъде изхвърлено и какво - не . Всяко парченце плат , всеки конец прежда , всяко копче много се премислят и чак тогава изхвърлят ( това почти не се случва де ) .
А понякога правя и разни неща , които не знам точно какво ще правя после , но ги правя . За какво говоря ли ? Ами за ето тези вълнени цветя и топчета : 





Как и защо се появиха няма да разказвам сега , вече съм го правила . Можете да видите ето тук .  И така - почти година време си седят тези красотички в една дървена количка , до вчера .
Когато трябваше да направя чанта поръчка . Чантата щеше да е от неизползвани вече дънки и памучен хастар ( изключително не харесвам изкуствените материи ! )
Няколко дни преди това бях ушила друга такава чанта където също използвах неща за " някой ден "












Когато започвах вчерашната чанта вече имах идеята , че онези вълнени цветя и топчета , направени за " някой ден " , най - после ще влязат в употреба .
Резултата :












Една грееща от щастие и цветове чанта ! Знаех си , че ненапразно съм " убила " онзи следобед с плъстене на вълна ! Знаех си , че " някой ден " и това ще потрябва :)))
Следващите редове са за такива като мен - които се занимават с " нещоправене " и обичат да създават всякакви нещица . Не знам дали обърнахте внимание как са направени дръжките и листенцата на цветята ?
Казвала съм и преди , казвам и сега - много ме е яд , че на български има много малко уроци кое как се прави . За такива  като мен , твърде малко отбиращи от английски , това е сериозен проблем ! Да споделиш някоя малка тънкост не е велика тайна ... Та топлата вода е открита тооооолкова отдавна !






Мисля , че успях добре да хвана момента : за по добра релефност и плътност ( а понякога и търсен ефект ! )  на тегела понякога използвам конец прежда . Машината е настроена на бод зиг - заг , конецът в иглата може да е подобен или пък съвсем различен ( според търсената визия ) , поставяте конеца прежда в средата на крачето и ... натискате педала :)))
Надявам се да съм била полезна !
А , и да ви е било приятно сутринта в моята компания :)))
А денят ще е такъв , какъвто си го направим , нали ?
P.S. И да не забравите - всичко това се случва във " Фантазия "  :))))

1 коментара:

Joy каза...

Добър ден! Наистина не очаквах втори разказ толкова скоро, а така обичам да се ровя из този блог, още преди да се роди Фантазия. Хайде, успех от мен и се надявам скоро с още нещичко да ни зарадваш! Целувки!

Публикуване на коментар