CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 24 януари 2015 г.

Дългият път на един ангел

Добро утро ! Привет ! За много години !
Всичко накуп за да компенсира почти едногодишното ми отсъствие от тук ! Гледам , последната ми публикация е от април , миналата година ... Срамота ! Посипвам си главата с пепел и ... нищо не обещавам ! :))) Човек сам себе си не знае , това е .
Обаче , грехота е към всичките повече от сто човека на ден ( понякога и много повече ! ) , отворили блога ми ! Нямам извинение и няма да го търся . Няма да се оправдавам . Започвам от там , където съм спряла . Това е като онази мисъл за приятелите : да се разделим така сякаш утре ще се срещнем и , да се срещнем така сякаш сме се разделили вчера ! От дете харесвам тази мисъл .
Както и да е , животът продължава и е време да ви поразкажа това онова :)))
Вече почти две години аз имам моя сбъдната Фантазия ! И не , не работя там . Аз живея там ! Мястото , където се чувствам истински себе си , моето вълшебно кътче , моят райски остров , моето безвремие ...
Справям се ! Не толкова добре , колкото ми се иска , но да - справям се ! Правя ( забележете - не казвам работя ! ) , това което обичам и съм щастлива със заниманието си !
Понякога ме натъжават разбира се разни тъжни неща около магазина , но всичко е преходно на този свят и няма как да дойде пролетта ако не е имало зима , нали ? :)))))
Ох , вие които ме знаете от това място ( блога де ) добре знаете , че се увличам във философстване . Не пиша , не пиша , че като почна - спирка няма :)))
В крайна сметка исках да споделя дългият път на един ангел . Да разкажа стъпка по стъпка как се появява и защо не може да струва по - малко .
И така - това са едни Купидончета , които се носят в интернет пространството от много , много години . Не знам кой и кога ги е сътворил за първи път , но са прелестни ! Вижадала съм всякакви вариации и всичките до една много , много сладки ! А аз , като толкова обичам да правя ангелчета досега не ги бях опитвала . Е , време ми беше ! :)))





Ей този зеленокос и къдрокос момък беше първи !
И ето неговият път в ...... ( сега ще видим колко броя ) стъпки :

1. Принтиране на намерената вече кройка в нета . Ако няма принтер се копира директно от монитора с бял лист и молив .
2. Изрязване на кройката  ( на ръка )
3. Избор на плат за телцето
4. Гладене на плата за телцето ( на ръка )
5. Нанасяне на кройката върху плата и очертаване с молив ( на ръка )
6. Тегелиране на очертаното ( машина )
7. Изрязване  на вече тегелираната кройка ( на ръка )
8. Наклъцкване на най - заоблените части за да не се бърчи телцето като се обърне ( Кълцането трябва да е доста добро за да се получат хубави заоблени форми при обръщане ! ) ( на ръка )
9. Обръщане на телцето на лице ( става с помощта на хубава дървена пръчица , аз използвам такива за китайско - идеални са - не много остри и не пробиват плата ) ( на ръка )
10. Пълнене със силиконов пух на телцето . Колкото по - малко е телцето толкова по - трудно става пълненето ! В случая ръчичката на Купидончето е колкото палеца ми , преценете ... ( на ръка )
11. Зашиване на ръка с потаен шев на отвора , оставен на детайлите точно с цел пълнене . В случая са три такива отвора - един на телцето и два на двете ръчички . ( на ръка )
12. Прикачане на ръчичките към телцето с помощта на копчета ( и това става на ръка , разбира се ! )
13. Избор на плат за дрешките и сърчицето .
14. Нанасяне на кройката на панталона върху плата .  ( На ръка )
15. Тегелиране на панталона . ( машина )
16. Следва наклъцкване и обръщане на дрешката ( на ръка )
17. Ушиване на презрамката ( машина )
18. Обличане на панталончето и закрепване на презрамката с копчета ( на ръка ... все пак :))) )
19. Избор на прежда за косичката
20. Ушиване на косичката на къдрици на машината ( метода съм го показвала за едно друго ангелче ) ( машина )
21. Пришиване на вече готовите къдрици към главичката на куклата - на ръка !
22. Ушиване на сърчицето ( машина )
23. Пълнене на сърчицето ( на ръка )
24. Бродиране на надписа " Обичам те " ( на машина )
25. Пришиване на надписа към сърчицето ( на ръка ! )
26. Пришиване на сърчицето към ръчичката с помощта на копче ( на ръка )
27. Избора на плат за криле
28. Ушиване на крилете ( на машина )
29. Пълнене на крилете ( на ръка )
30. Тегелиране на крилете ( прави се с цел релефност ) ( на машина )
31. Пришиване на крилете към телцето ( на ръка )
32. Рисуване с акрилни бои на личицето ( на ръка )
33. Слагане на руж на бузките ( на ръка )

Цели 33 стъпки докато се появи едно малко 24 см - ово ангелче ! Хайде сега върнете се и пребройте колко от тези стъпки са на ръка направени .
Аз няма да ги боря защото ръчното шиене за мен е истинско удоволствие , наистина ! Но , това си има и своята цена , а това е ... Времето !
Не си го жаля мили мои , просто искам да бъде оценено ...
А любовта , която съм зашила във всяко нещенце - тя , тя няма цена , нали ?




Сложих цена на тези съкровища 22 български лева !
Това покрива материалите и част от труда ми . Любовта , времето и търпението - тях нищо не може да ги покрие !
Когато едно нещо е готово изглежда много лесно , нали ? А колко дълъг път е извървяло за да бъде готово е ... вие видяхте какво е :)))
И да , знам че изглежда лесно в чуждите ръце . И на мен ми изглежда много лесно когато мъжа ми цепи дървата за печката . Но , знаете ли какво ? Аз дори не мога да повдигна брадвата ! :)))
И така , качвам още няколко снимки на моите прелестни ангелчета и ви оставям в добро здраве и настроение , надявам се ! :)))
И още нещо се надявам - да се видим пак тук много - много скоро !









P.S. И не забравяйте - всичко това се случва във  Фантазия !

1 коментара:

Анонимен каза...

Много ми е полезна публикацията, но се надявах да си приложила и линк към кройката в нета...аз не успявам да намерия. Иначе - прекрасна изработка.

Публикуване на коментар