CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 13 октомври 2013 г.

Отново у дома !

Първо - едно огромно ПРИВЕТ !
И второ , не по - малко - Ивинявайте на всички онези , които не се отказаха да отварят блога ми , при все че виждаха как в него месеци наред не се появяваше нищо ново !
Точно три месеца от последната ми публикация , а вие продължавахте да го четете и да бъдете в очакване ...
Трето - отново у дома - не само аз тук , в блога ,а и още нещо , за което ще разкажа след малко .
Какво се случи през тези три месеца ли ?
Много дълго и много сложно ...  Боледувах , работих , пак боледувах , пак работих !
Много ми се искаше да седна и да ви разкажа за моето боледуване . И не за друго , а за да бъда полезна !
Защото , ако бях малко по - смела в отношението си с лекарите със сигурност нямаше да боледувам цели три месеца !
Ще опитам да бъда кратка и да не ви товаря с излишни подробности относно моите болежки .
Всичко започна три седмици след като сбъднах " Фантазия " - с един обикновен ларингит , който незнайно защо някои лекари решиха , че е бронхит , за който пък ми бяха изписани два вида антибиотици !!! Нейсе , мина ,,,
Седмица след това се появи кръв в урината и страшни болки . Последва влизане в отделение по урология , лечение с три !!! вида антибиотици , при това доста агресивни . Една изключително неприятна операция като цистоскопията сложи точката на пребиването ми там .
Не след дълго се появи и в болка в кръста , която се оказа дискова херния на L5  ....Отново лечение , отново болки , отсъствие от любимият магазин и така докато се стигна до момента с една обща отпадналост , нямане на сили и разстроен стомах . Ама много разстроен ! И по - скоро не стомах , а черва .
Отивайки за пореден път на лекар съвсем ясно заявих на лекарката , че подозирам дисбактериоза  заради многото и силни антибиотици за твърде кратко време ( около три седмици - пет ! ) .
Не мисля , че учените обичат да приемат съвети и мнения ... Отново бях приета в болница и се започна лечение , изследвания , между които и изключително неприятната ректоскопия . Изписаха ме с температура и твърде разстроен стомах - свърши пътеката !!!
Същата вечер постъпих в инфекциозно отделение заради съмнение за салмонела .
Там , за кой ли път , отново бях лекувана с антибиотици !!! Верно , така се лекува салмонела , ноооо ...
Излизайки от там след едноседмичен престой реших , че всичко вече е приключило , но уви . Малко след това ( минавайки през това време през една лекарка в друг град и едно мноооого скъпо изследване , което касата не заплаща ! ) вече се помолих сама да ме приемат в болница , при все че ги мразя и щеше да ми е за четвърти път !
Но , нямах избор ! Силите съвсем ме бяха напуснали , да не говорим за ужасните болки , които бях принудена да търпя .
Отново известно лечение , докато екипа в отделението не реши ,че вече е време да отида в София и да се срещна с доц. Герова от ИСУЛ ( господ здраве да и дава и дълги години живот !)
Знете ли какво ме попита жената като видя като многобройните епикризи  за отрицателно време и изследванията , които ми бяха правени ?!
Никога няма да забравя думите и : " От какво друго се оплакваш , освен че са те психясали ( точно тази дума употреби ! ) от болници и лекарства ? "
Дори не ме преглежда - изписа ми пробиотици , едни индийски билки и още нещо на билкова основа . Това е . Толкова простичко . И за кой ли път ме убеди , че истината е в простичките неща !
Разказах ви всичко това за да ви обърна внимание , че трябва да бъдете много внимателни при употребата на антибиотици и е хубаво , препоръчително те да се вземат с пробиотици .
През всичкото това време не спирах да работя , когато това ми беше възможно разбира се .
Направих мнооооого неща , но никак няма да ми е възможно да споделя всичко сега и тук . Обещавам на себе си , че повее няма да отсъствам толкова дълго от любимото си местенце - моят блог !
И дойде ред най - сетне да ви разкажа кой още си е у дома .
Преди седмица време , благодарение на прекрасният ми съпруг се оборудвах с една чисто новичка прекрааааааааасна  шевна машина - Janome 607 !
Не мога да ви опиша каква радост и сладост е да се работи с нея . И как бързо и лесно човек свиква с хубавото .
Но , безкрайно благодарна на старата си машина не спирам да мисля и за нея !
Някой ме попита дали ще я продам ? О неее , в никакъв случай ! Та тя е първата ми машинка :)))
И така , старата машина вече е у дома ! Отново там , откъдето тръгна .
И за да не и е скучно в събота си взех и работа за почивния ден . Никак не ме стърпява да не пипна ръкоделие цял ден , ама никак !








Както виждате доста работа и се очертава на моята стара машина , на моето верно другарче .
Това тук е един проект , който никак няма да бързам . Ще го шия тогава , когато имам възможност у дома . Разбира се , че ми се иска да стане час по - скоро , но няма да насилвам нещата . Това ще е едно домашно занимание , което съвсем не е сигурно още какво точно иска да бъде на финала :)))
И така - благодаря ви , че ме изслушахте , за пореден път и наистина ще опитам да не се губя толкова дълго !
Сега ви желая един спокоен и топъл неделен ден , изпълнен с чудеса !

4 коментара:

Анонимен каза...

Е най накрая толкова ме зарадва с тази публикация. Както всеки ден реших да посетя парченца и ето ти изненада завърна се най после. Моля те не изчезвай пак

Igelkotten Milli каза...

Дано си се наболедувала вече и никога повече да не страдаш така - желая ти живот и здраве и Бог да закриля теб и семейството ти!
Да ни радваш и занапред :)

free style creating by Villy каза...

радвам се, че патилата ти все пак са с добър край и дано не се налага да страдаш така отново-никога!
Всичко най-добро и нестихващо творческо вдъхновение!

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря ви , мили момичета ! За това , че сте мили и за това , че ви има !
По - важно от здравето е само самият живот ...
Живот и здраве на всички желая !

Публикуване на коментар