CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 9 май 2013 г.

Новодомци

Добро утро и успешна нова седмица от мен !
Тази сутрин ще ви разкажа за първите новодомци на Фантазия . Или , по - скоро за първите рожби на Фантазия :)))
Всичко , което се появяваше досега си беше от мое име , но тези малки палавници , които ще видите , се пръкнаха от името на Фантазия . Те са родиха във Фантазия .
Бях си ги наумила от доста време , но заради ремонтните дейности и обзавеждането на магазичнето за тях нямаше ниииииикакво време .
Обаче , те бяха толкова нетърпеливи да се покажат колко се хубави и забавни , че в първия свободен миг побързаха да се сътворят . Е , аз ги сътворих :))) , ама това са подробности !
Идеята и кройката не са мои , взех си ги от нета , като разбира се ги увеличих до желания размер и естествено добавих и нещичко от себе си :

















Еееех , приятели , най - сетне успях ! Какво ли ?
Забелязахте ли как в началото на публикацията ви пожелавам успешна седмица , а днес е вече четвъртъъъъъъъкккк ?!
Пустия му блог пак не ми дава да качвам снимки от компютъра си . Този път и пари не иска ... просто не дава и това е :)))
Та , сетих се тази сутрин да ги кача като " чужд " адрес - крада си собствените снимки от Фейсбук за да ги прикача тук :)))))))))))
Здраве да е ! Малко изоставам с материала , но ще опитам да наваксам ! Ако ли не - винаги можете да разгледате страничката на Фантазия . Там поне все още качването на снимки е позволено ( отново голяма усмивка )
И все пак - нека е хубав остатъка от тази седмица , както и всички идващи в живота ни дни и години !
Прекрасен ден от мен !

P.S. Междувременно , докато се " светна " какво да правя с пустите му снимки две от котетата си намериха наистина нов дом ! Остана само момата със синята панделка ...




3 коментара:

Мирише ми на ЛЮЛЯК! каза...

Много сладки конетца! Успех на магазинчето :)

Елица каза...

:) Привет, Юле! Честита "Фантазия"!
Котетата са страхотни сладури - много ми харесват десените на платовете - свежи, не много цветни, много приятни за окото. Хубав ден!

Юлияна Неделчева каза...

Привет Люляче и Еличке !
Благодаря ви много , милички ! от мен да знаете - борете се за мечтите си , те наистина се сбъдват понякога и е прекрасно !

Публикуване на коментар