CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 23 май 2013 г.

Малко разяснение :)))

Здравейте , мили приятели на " Парченца " !
Не съм се мяркала наскоро тъдява , но за това си имам мноооого уважителна причина :)))
Казва се " Фантазия " , знаете и напоследък поглъща всичкото ми , и без друго никога нестигащо , време .Искаше ми се да наваксам пропуснатото и тогава да продължа със списването на блога , но явно ще ми е много трудно , да не кажа почти невъзможно .

...........................................................................   Такааааа , горенаписаното се появи преди няколко дни още ! Отново , за кой ли път , опитах да кача снимки от компютъра си и по никакъв начин не успявам ! Наистина много , ама много ми се искаше да ви държа в течение на това , което се случва във Фантазия   , нооо ... Не ставааааа :)))
И най - ме е яд , че дори не ми се дава обяснение защо все пак не искат да се качват снимките от моето устройство !
Много досадно и бавно е да си крада собствените снимки от Фейсбук / друг вариант няма ! /
Който ме познава в реалния живот или пък от това местенце ме е опознал , знае че обичам да пиша в блога си . Обичам да споделям чувства , емоции , опит ... Но само да пиша , без да е онагледено ... някак си скучно е , нали ?!
На всички , които се интересуват от моята работа предлагам засега да се информират от страничката на магазина , а аз все пак ще опитвам и ще настоявам да си запазя и това , първото ми мое местенце , пък било то и виртуално .
Желая ви много да сте здрави и също толкова щастливи с нещата които правите , с нещата които ви заобикалят . , с хората които са до вас !
Прекрасен ден от мен !








0 коментара:

Публикуване на коментар