CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

вторник, 8 май 2012 г.

Ангелче за едното ми ангелче

Когато направих третата си Тилда,голямата щерка ,типично в неин стил направи една отметка-"Тези и аз ги харесвам........" И какво ви говори това?"Казвам ти дъще,сещай се снахо!", нали?!
Знаех,че трябва да и направя ангелче,но не знаех какво точно ще е.Не го и премислих тогава.То си дойде малко по-късно,самичко.......ей така -по сандали.......Как по сандали ли?Ами ще видите и сандалите,разбира се!
Момента на появяването му започна малко след като довърших Морската чанта.
Още докато я правех вече знаех какво ще е ангелчето на моето Ангелче!Морско,разбира се!Тя толкова обича морето...........
Показвам............................................

Скромна,нежна,изящна......също като моето момиче!






Кофичката ли?Намазах с С 200 парче плат и облепих с него една от онези най,най-малки саксийки,в които продават кактусите в цветарските магазини.А у дома нали всичко може да потрябва някой ден........А мидичките в нея и наоколо са съвсем лично събирани от детето ми.Винаги,от всяко море ми носи торбичка с мидички,рапанчета,камъчета,заоблени дървета......




Шапката ми отне време,колкото за половин кукла....ама пък стана шапка и половина!!!












А,ето ги и сандалите!Малката като ги видя и отсече: Искам и аз такива сандали!















Най-сетне си направих труда да измеря куклите и то защото тази е правена по друга кройка,която си свалих от руския сайт.Малко ме беше страх дали ще се получи,но взе че стана!Тази кукла е по-ниска от другите,с малко по-дебели прасци,по-тънки и по -къси ръчички.Оказа се,че предишните са 50 см.,а тази е цели 44!

Снимка за спомен........
Морското ангелче е вече подарено!И то в какъв момент-детенцето ми е болничко,мъчи го гърло,температура,болки в тялото....гадна история посред лято!
Вярвам,че освен моята любов ,тази кукла-ангел също ще я закриля и бди над нея!
Ако и вие искате да подарите на някого ангел,който да се грижи за него-пишете ми!С радост ще го направя за вас.
Хубава вечер на всички надникнали в моя свят от парченца!

0 коментара:

Публикуване на коментар