CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 4 май 2012 г.

Моята гордост

Коя е тя ли?!
Ами,моето семейство,включващо прекрасният ми съпруг и двете слънчеви деца,с които ме дари!
Обожавам ги!Бих могла да направя много,наистина много за тях.Не всичко,не!За мен, човек който казва,че би "направил всичко за теб" е малко лицемер.Мисля,че никой не познава сам себе си дотам,че да знае как би реагирал в дадена ситуация.Живота ни поднася толкова сюрпризи,че няма как да знаем как точно бихме постъпили......Но,това е една много дълга и много философска тема и смятам да не я нищя повече,не и сега.
Сега ще ви покажа последната си "шивашка" гордост-чантата,която уших по поръчка на голямата ми дъщеря!
У дома май обичаме да "шием на копчето балтон".Помните ли как миналото лято за едни много кокетни балерински пантофи украсих едно съвсем обикновено потниче?
Е,това лято ( макар и доста подранило!) отново се наложи да направим нещо за други пантофки-новички,червени!Получих като ММС ето тази снимка-рисунка:

Поръчката беше да ушия ето точно такава чанта за новичките обущета.....
Е,къде ще ида....ще шия!
Направих го с огромно удоволствие и с цялата майчина любов,на която съм способна!
Не си мислете,че нямаше и капризи-размери,цветове и т.н.Дойде си детето " на гости",обсъдихме цветовете,нарисувах кройката на вестник,избрахме платчетата за чантата и оставаше аз да се заема с изработването.
Идеята за тази чанта харесах при ето тази рускиня,която неведнъж съм ви споменавала.Тази жена определено е от моята кръвна група,жалко че е толкова далеко и никога не бихме могли да се познаваме........
Ушиването на чантата ми струваше един цял ден-един "следработен" следобед и един почивен предиобед.Определено се иска много шиене тук,на машината!
Като се има предвид,че не съм спец по чанти,пък и измислената от мен кройка резултата,който се получи определено си е за гордост!Процеса не съм снимала.Беше ми твърде натоварено откъм шиене и мислене,та може би това ще се случи следващия път,при следващата чанта-вече имам поръчка за същата,от малката щерка!!!!!!
Понякога знам,че звуча твърде нескромно,но все пак да си кажа-получи се чудна чанта!
Вижте сами:

 Манекен тук е малкото ми момиче,което тъкмо се прибираше от училище,на всичкото отгоре в съвсем подходящ тоалет!Голямата ще дойде довечера да си я вземе-стискайте палци да я хареса!!!!


 Ето така изглежда чантата отвътре-има си две джобчета и преграда даже....


А това е гръбчето.......





Нали не си мислите,че се размина и без още един манекен?!
Щастлива съм,доволна съм и съвсем определено съм горда от труда си!
Желая ви светъл и чуден остатък от деня ,а аз отивам да подготвям изненадата към чантата!

0 коментара:

Публикуване на коментар