CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 18 февруари 2012 г.

Одеалото и копчето

За одеалото вече ви разказах......Това беше онова огромно нещо,което толкова ме изцеди покрай празниците и което с толкова любов подарих на децата!
Беше замислено и правено като одеало,но щерка ми си беше наумила друго.Тя си го искаше за шалте на новата спалня и поради тази причина се оказа,че и били "нужни" много,много,много възглавнички,декоративни!!!Така си го представяла......
Ами какво да го правиш детето-няма да му разваляме фантазиите!
Днес се заех с първата от серията възглавнички,които съм си наумила да им ушия.Искаше ми се да ги направя всичките и тогава да ви ги покажа,ноооо.....не ме търпи търпилото!
Модела,който направих бях гледала много пъти в нета ,пък и наскоро моето Танче ме провокира с една такава да започна да шия,че вече много почивка си дадох!
Ако решите да се захванете с това-да ви кажа:ще се справите за около час!Шие се леко и приятно.





 Само с това пусто копче много зор видях!!!!За да изглежда леко вдлъбната възглавничката трябва добре да се пристегне,а при дебелина от около 10-12 см. и най-дългата игла ми идваше къса.Все пак ,след неравна борба със силикона,през който трябваше да мине иглата и копчето успях да се справя.
Сега одеалото си чака и останалите възглавнички......Мисля,повече да не се боря с копчета!
Желая приятна съботна вечер , едно топло одеало,което да топли краката ви и една блага дума,която да топли душата ви!

0 коментара:

Публикуване на коментар