CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 18 февруари 2012 г.

След дъжд качулка.......!

Дааа,напоследък нещата при мен все така се случват-след дъжд и качулката се появява!
Боже,дано само не ми върви така цялата година-все нещо ми пречи,все нещо ме спъва....!
Та исках аз да ви поздравя за празника ( Свети Валентин!) с някоя хубава дума за любовта,с някой красив стих или просто с едно сърце ушито от мен за вас!
Е,не всичко в живота е така ,както го планираме-наложи се точно на 14-ти да замина в командировка.
И както е казал народа-по добре късно,отколкото никога.......

Това там долу,са моите две принцеси,които тази година решиха сами да направят сладките за любимите си.Няма да крия ,че помогнах със замесването на тестото,но всичко останало момичетата си свършиха сами!И искрено се забавляваха докато правеха валентинските сърчица.....Личи им,нали!?











 Допълненията към сладките сърчица ще оставя в тайна,а сега на вас ще ви разкрия една друга такава.
Спомняте си за годинката на моя блог и наградата ,която обявих за една от моите посестрими,които също като мен обожават да пипат парчета плат.......
Късметлийката този път беше Мина Димитрова от Пловдив.Искайки да отделя повечко от "съкровищата " си се заех да подреждам всичко,що имам.Е,оказа се мисия трудно възможна!Или по-скоро много трудоемка (това с подреждането де! ),но все пак се справих.Това обаче отне доста време и аз естествено доста се забавих....После разни други неприятни обстоятелства ми попречиха да изпълня обещанието си.Не щеш ли-затвориха и пътищата,поради огромното количество сняг,което се изсипа по нашите земи.Дори трена не пътуваше,а както знаем пощата из България се придвижва с него......
И така,в първия удобен момент все пак заветното обещано успя да отпътува към Пловдив!
Какво беше то ли?Вижте сами:







Слънчогледи....калъфки със такива и един Слънчо във саксия.Че даже и калинка беше долетяла отнякъде в този студ.......





Парчета плат,няколко анимации и парче трико за кукли,защото забелязах,че на Мина също като на повечето от нас също и харесва да прави кукли.




Несесер,пълен с всякакви джунджурийки-дантелки,панделки,лентички,топченца....абе женски глезотии!




Едно колие от естествена кожа,правено от мен.......




Копринени макари за бродерия.....
......и моето предизвикателство към Мина-нещо,което бях започнала преди доста време,но така и нямаше да довърша,защото щеше да е второ по рода си,а аз съвсем не мога да правя две еднакви неща!!!Много ми се иска да видя в какво Мина ще вгради тези черно-бели рози на червен фон.Със сигурност ще ви покажа ,когато това се случи!
Мисля,следващата такава игричка да е за моят рожден ден,а той е съвсем ,съвсем скоро!
Изпитах истинска наслада и пир за душата,когато в мразовития 15 февруарски следобед ми се обади една щастлива жена,получила все пак дългочакания си подарък!!!
Бях щастлива колкото нея!

0 коментара:

Публикуване на коментар