CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 20 август 2011 г.

Лилаво лятно Йо-йо

Йо-йото е един вид цвете от плат,който се прави много лесно!Ще опитам да ви обясня в снимки.....
Изрязвате си различни (ако такива искате) по големина кръгчета от плата,който сте си харесали:






След това,с помощта на игла и конец (в подходящ цвят!) започвате да тропосвате,като преподгъвате кръгчето така,сякаш ще правите подгъв:





Съжакявам за не добрия фокус на снимката,но така и не се научих да работя като хората с пустия фотоапарат!!!
След като сте тропосали цялото кръгче,стягате конеца....





....и правите един,два бода за да застопорите набора да не се отваря.Трябва да се получи ето това:





След това със възможно най-скрития бод прикачате към мястото ,което сте си избрали.
А ето какво направих аз днес с моите лилаво летни Йо-йота....
От около месец,в купчинката ми със разни планувани и не дотам нещица се появи още едно потниче на голямата ми дъщеря-лилаво!Незнайно как,но в задната долна част на гърба се бяха появили малки,малки дупчици.....е,не може да се носи така,нали?!

 
Беше ми поръчано да измисля нещо,за да става отново дрешката за носене.
Дълго отлагах и все оправдавах себе си,че не мога нищо да измисля.Знам,че си беше само оправдание.....
Днес се хванах и направих ето това:

















Детето (детето е млада жена на почти 23 години!!!Аз ,на нейната възраст имах нея на три годинки.....хи хи....) още не е видяло новото старо попълнение в гардероба си и аз силно се надявам да се хареса,както се харесаха и предните две потничета!Това,че не спира да ги носи е ясен знак от моята капризна Везничка,че много,ама много ги е харесала!Дано и сега се получи!
А вие,вие помнете ,че едно (или пък повече...) малко цветно Йо-йо винаги може да превърне дефекта в ефект!
Бъдете различни!

3 коментара:

Анонимен каза...

Невероятна способност имаш да създаваш уникаТни потничета. Дали ще са с йо-йо-та, с цветенца и бродерии - все едно, няма други такива. И ти се чудя защо не си направиш едно ателиенце за такива неща. Трябват много пари, знам, но ти го пожелавам от все сърце - твое, собствено и пълно с такива красоти!!!!!!!Протегни широко длани напред и го поискай от Вселената, тя ще се погрижи!

Юлияна Неделчева каза...

Ох,милата ми......в 6.10 сутринта прочетох това за вселената и ми стана много драго!!!!!!
Това е моя лелеяна мечта!И не са много парите,прилични са,само дето аз ги нямам хич!!!!!!
Ноооо......знае ли човек-може пък и някой ден вселената все пак да реши,че го заслужавам.....????
Или първо май аз трябва да го реша....???!!!!
Иначе в моето съзнание това местенце е вече направено,виждам го,усещам го.....много,много го искам!
Благодаря ти,миличка за подкрепата!За мен тя е безкрайно важна!

Анонимен каза...

Да, вървиш в правилна посока. Най-важното е първо ти да го решиш - т.е силно да го поискаш. Защото е казано "Поискай и ще ти се даде". И тогава наистина ще превърнеш хобито си в Работа и както казват, няма да ти се налага да работиш. Пожелавам ти го от все сърце, защото го заслужаващ.

Публикуване на коментар