CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 9 януари 2012 г.

Роза от Йерихон

Що ли ми се струва,че само на хвалба я удрям напоследък.......?
И все пак-мисля,че споделената радост  е двойна радост!!!
За мен подаръците от празниците продължават да пристигат,някои с поща,други на крака....
Как на крака ли?Ами така-детската ми приятелка (боже,цели 40!!! години познвам тази жена! ),която от няколко месеца живее и работи във Франкфурт си дойде за празниците и естествено-не се разминах без подаръци...Като,разбира се,най-големият ми подарък беше самата тя,това да я гушна,да споделя,да се посмеем.Невероятно е това 40-годишно приятелство,пожелавам го на всеки!
Следващият,твърде добър подарък бяха няколко платчета за моите цветя от органза:






Нещото,което ме изуми обаче е тя -Розата от Йерихон!!!!
Знаейки за моята страст към цветята,милата ми дружка решила да ме зарадва с нещо наистина уникално.....Кликнете върху удебеления текст и прочетете статията-ще се убедите,че си имам най-страхотният подарък!
Ето и малко от процеса на възкръсването:






Има символика в това растение  и това ужасно много ме привлича-обичам символиката!
Следващата приятна изненада дойде днес.Вече не очаквах нищо и от никъде,но в пощата все пак имаше покана да посетя пощенския клон?!
Нямах търпение да се прибера у дома и да видя какво е....
Прекрасни,страхотни платчета ,месечна награда от конкурса за мини-пачуърк!!!!
Докосвах ги сякаш бяха свещени поне колкото Розата от Йерихон....


Ииииии-май е време вече да се захвана за работа,стига само съм се хвалила,нали?!
Желая ви спокойна и плодотворна седмица!
Благодаря ви,че сте тук и има с кого да споделя!

2 коментара:

Rumi каза...

това цвете е само за мен - даже и да забравя да го поливам - страхотен подарък

Анонимен каза...

ей, момиче - притеснявам се вече. Вдигни се най-после - възстанови се като розата, трябва да те полеем с мнооооого любов. Ето, и прекрасни платчета те чакат.
Таня

Публикуване на коментар