CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 14 октомври 2011 г.

Различният тишлайфер......

Даааа,поредното предизвикателство към мен ми беше отправено от една приятелка.Прави ремонт на къщата и естествено сменя обзавеждане и всякакви такива нещица,свързани с един ремонт и обновяване на дома.
Докарала я до пердетата и тишлайфера за масата.И точно за тишлайфера иде реч тук.Пердетата ги ушили в магазина откъдето е плата -знаете правят го уж безплатно,но всички знаем,че то си е включено в цената!!!!
Тишлайфера беше моя чест!Жената решила,че аз ще мога да се справя с това,което тя просто е видяла някъде и много харесала....Да де,ама аз не съм го виждала,нали?!И на всичкото отгоре нямаше и къде да го видя-тя просто го е видяла в някакъв магазин ,май в друга държава.....
Опита се да ми обясни какво точно иска и аз се опитах да я разбера....дано сме успели и двете!!!!
Тишлайферът е от органза-доста голям остатък от плата за пердето.Размерите трябваше да бъдат  150/50.Трябваше да е ,цитирам: "Ей тъй,събрано,намачкано и да си седи така!"
Ами ,ето вижте:











Добавих и няколко цветя от мен,ей така,да си ги аранжира някъде,да са и в тон с пердето и тишлайфера.Силно се надявам да бъде харесан този тъй различен тишлайфер.На мен резултата от борбата с няколкото метра органза ми хареса......дано и собственичката си го хареса!

2 коментара:

Анонимен каза...

Mnogo mi haresva!Super ideia!

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря!
Само искам да подчертая ,че ако това е заявка за участие в лотарията,ще трябва да ми напишете име или каквото друго искате за да мога да ви заведа по някакъв начин в списъка!

Публикуване на коментар