CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 30 май 2012 г.

Специалната поръчка

В края на една изключително емоционална седмица,изпълнена с прекрасни преживявания се появи и тя-специалната поръчка!
Приятелка на моя колежка беше решила,че ще успее да изненада една рожденичка като и подари не една ,а две от моите кукли.Идеята и беше едната кукла да е самата дама,а другата нейната малка шестгодишна дъщеря.При лична среща с поръчителката ми беше направено подробно описание на момичетата,а по късно,по мейла беше изпратена и снимка  на майката и детето.
Жената си искаше куклите да приличат на бъдещите си стопанки........Олеееее майкоооооо,трудна задачка!Няма да крия ,че минах дори през криза-не можех да изпълня дословно поръчката!Ако това се беше случило нямаше да се появят моите кукли ( които смятам си имат собствен почерк! ) ,а някакво не дотам добро копие на оригинала.Обадих се на жената и я помолих - или да се откаже от поръчката ,или да ми се довери и да ме остави да творя "както си баба знае..." !
За щастие,предложението ми беше прието и можех да действам.Само дето времето ме притискаше-имах само два дни и половина.
Резултата обаче от усилията ми си струваше-всички ,които успяха да видят куклите казаха ,че съм се справила много добре.Приликата с "моделите" беше осезаема!
Не мога да си позволя да публикувам снимката на майката и детето без тяхно съгласие и няма да можете да видите оригиналите,но затова пък веднага ви показвам тяхната "кукленска версия" :



















"Майката" е с нормалния размер на куклите ми- 44 см.,а "детето" както е виждате си е направо наполовина.....Не ме питайте как се обръщат или пък пълнят толкова малки детайли като ръчичките,например.........По-малки са дори от кутрето ми!
С безценната помощ на съпруга ми бяха направени и поставки за куклите ,от които те много лесно се свалят и с тях може да се играе дори.
Купонът за рождения ден би трябвало вече да е приключил и подаръците да са подарени.С нетърпение очаквам обаждане от поръчителката за реакцията на рожденичката и нейното момиченце.Надявам се да са се забавлявали поне толкова ,колкото аз докато ги правех.....
Желая им здраве и много щастливи моменти заедно!
А мен........мен ме очакват още предизвикателства!Приемам ги с усмивка и отворено сърце.
Посрещнете и вие вашите днешни и утрешни предизвикателства усмихнати!
Ако си нямате усмивка-аз ще ви дам една от моите!
Хубав ден!

0 коментара:

Публикуване на коментар