CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 10 май 2012 г.

Розови пеперуди

Е,само една е пеперудата,ама пък наистина си е розова.Много розова!!!
И ме измъчи като за цял рояк пеперуди.......
Когато колежка ме помоли да направя дълга дръжка на една иначе съвсем обикновена дънкова чанта ,приех без даже да се замисля.На въпроса ми "Какъв цвят да е дръжката?" ,тя отговори-розов ,естествено!Това е онази колежка,за която направих розово-зеления ангел и която определено твърде много си пада по тези цветове.Заради цветната дръжка на тъмносиния дънков плат беше решено да апликираме нещо и на самата чанта.Какво ли да е то?
Пеперуда,разбира се-друга нейна любима заигравка.
Дотук всичко добрееее.....Трудното дойде когато отворих хастара на чантата и установих ,че през твърде малкия отвор ще ми бъде абсолютно невъзможно да нанижа чантата на машината и да апликирам!Още повече ,че чантата си е тип торба и е твърде дълбочка......
И тогава се сетих за един линк,който Борянка от София качи съвсем скоро в групата Пачуърк БГ.
Сетих се още,че имам някъде и парче подлепващо,което почти не използвам.И започнах.......
Процеса не съм снимала,но пък ще видите резултата.За мой голям ужас дънковият плат се оказа подлепен и работата с памучния дебел конец,който избрах за по-ефектно излъчване се оказа също толкова трудна,колкото и да бях навирала чантата под машината.Успях дори да счупя една игла,тъй като се наложи на места да използвам клещи за да я извадя!
Много благодаря на Борето за чудесния линк-хареса ми и ще го използвам и друг път.Само не и на готова чанта!
Общо взето не мога избягам от ръчното шиене.....Правя,струвам и все до там я докарвам,ама пък толкова ми харесва резултата от работата на ръцете и докосването на пръстите,толкова топлина се отделя при този процес:









След малко чантата ще бъде предадена и аз нямам търпение да видя реакцията на притежателката и.Тя е толкова емоционален човек,който умее да показва радостта си и се надявам искрено да я зарадвам с това,което направих за нея.......

Пеперуден ден ви пожелавам!Нежен и вълнуващ като полета на пепруда........

0 коментара:

Публикуване на коментар