CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 16 януари 2011 г.

Как започна всичко.......

Всичко започна преди повече от 35 години!Бях някъде на около пет и половина.Баба ми по бащина линия(на която съм кръстена!) работеше в шивашко предприятие-тогава така се казваха.Къщата ,където живеехме три семейства(роднини) се намираше на около сто метра от въпросното предприятия.Обичах да ходя там,това ми беше една от игрите.Целия колектив ме познаваше (и до днес много от тях ме помнят!) като внучката леля Яна,обичана жена беше.Та ме пускаха да се разхождам навсякъде.На мен обаче любимо местенце ми беше кроячния цех!Та там имаше толкова парцалки!Заравях се в тях и забравях да си тръгна.Ето как се появи любовта ми към парченцата.А може би (и най-вероятно!) съм я носила дълбоко в себе си,макар и на тази крехка възраст.Правех какво ли не от тези парченца-рокли на куклите,завивки,всякакви неща ,които могат да бъдат направени от отпадъците на едно производство.Години по-късно(вече в по съзнателна възраст) преравях гардероба на мама в търсене на нещо интересно да си направя дрешка или цвете или пък каквото и да е различно от на "другите"После се появиха децата а с тях и куклите Барби.Те имаха крещяща нужда от тоалети(според каката) ,които аз търпеливо шиех на ръка,бод след бод.И им плетях.Имаха огромен гардероб от тоалети,даже аз не разполагах с такива стилни дрешки!За жалост,когато децата пораснаха,ги подарих на някого.А трябваше да ги запазя -за спомен!
И така се стига до днешните ми парченца-увлечение,което ме държи вече толкова години.Понякога занемарявано,друг път почти препускащо,понякога доста умерено,но все са парченцата!Като живота ми-парченца,които се опитвам да събера и натъкмя по най-красивия ,най-удобния,най-веселия възможен начин.Дали успявам- не знам.Предполагам ще ми се изясни в края на пътя ми.А дотогава-дотогава ще продължавам да опитвам да създам най-прекрасния куилт на моя живот-моите две чудесни момичета!Иска ми се да станат добри и стойностни хора и човеци.И вярвам че ще се получи!
Надявам се да ви е приятно в моята компания и да се усмихвате,разглеждайки нещата ми!
"Ако си направил така,че друг човек по Земята да се усмихне,то твоят живот си струва!"

0 коментара:

Публикуване на коментар